گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



برگزاری همایش جایگاه گردشگری در اقتصاد مقاومتی


همایش علمی جایگاه گردشگری در اقتصاد مقاومتی به همت دانشگاه علم و فرهنگ، 17 خردادماه، در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

به گزارش «ایسنا» محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس انجمن علمی گردشگری ایران در این باره گفت: «هدف اصلی این سمینار بررسی اثرات اقتصادی گردشگری در کشور و مناطق مختلف برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رونق اقتصادی است که این موضوع با حضور استادان و متخصصان خارجی و داخلی و در یک سمینار علمی یک روزه مورد بحث و بررسی و کنکاش علمی قرار می گیرد.»

وی به محورهای سمینار علمی جایگاه گردشگری در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: «ویژگی های درون زایی اقتصاد گردشگری، شیوه های جذب سرمایه گذاری خارجی در گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، نقش دولت در توسعه اقتصاد گردشگری با محوریت اقتصاد مقاومتی و ... از محورهای اصلی این سمینار است.»

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی