فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور بازیگران تئاتر در سینما اتفاق بسیار خوبی است/ «پاپتی ها» در جشنوراه فیلم فجر


پویان باقرزاده کارگردان فیلم "برداشت دوم از قضیه اول" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی فارس، گفت: عضو یک گروه تئاتر به اسم پاپتی ها به سرپرستی حمید پورآذری هستم. اکثر بچه هایی که در این فیلم حضور دارند عضو گروه "پاپتی ها" هستند.

وی افزود: ایده اولیه ساخت این فیلم سینمایی از یک ایده تک خطی آغاز شد. در حقیقت ما پس از یک تمرینی چند ماهه به فیلم نامه مناسبی برای ساخت این فیلم رسیدیم. داستان و پیام این فیلم نیز پیرامون موضوع و اهمیت داشتن صداقت و عدم پنهان کاری است.

این کارگردان ادامه داد: علت استفاده از بازیگران تئاتر در این فیلم این است که اعتقاد دارم این بازیگران تئاتری که به سینما وارد می‌شوند جان تازه ای به سیینمای ایران می‌دهند. بر این اساس افرادی چون "نوید محمدزاده" با حضور خود در این دو سال اخیر خود گواه این مطلب من است.

باقرزاده خاطرنشان کرد: بر این اساس حضور و ورود بازیگران تئاتر در سینما موضوع و اتفاق بسیار خوبی است. البته تداوم این روند خوب زمان ادامه پیدا می کند که به این دست از بازیگران اعتماد شده و فرصت حضور به آنها داده شود. زیرا اگر این دست از بازیگران در سینما حضور پیدا کنند مطمئن باشید که موفق می‌شوند.

وی اضافه کرد: از بازی بازیگران فیلم خودم دفاع می کنم. زیرا اعتقاد دارم که آنها در نخستین بازی و تجربه سینمایی خود حضور و نمایش خوبی داشتند. همه بازیگران از ابتدای پروسه ساخت فیلم تا امروز خیلی خوب عمل کرده و موفق بودند.

این کارگردان تصریح کرد: وقتی هم که پس از پایان نمایش فیلم به همراه خاطبان از سالن سینما بیرون آمدم بازخوردی که در بین مردم داشت را نیز مثبت و خوب ارزیابی کردم. در خصوص این قبیل فیلم ها هم اعتقاد دارم که مقداری باید پیرامون آنها بیشتر تامل کرد تا بیشتر توسط مردم دیده شود.

باقرزاده در پایان گفت: پیرامون نمایش این فیلم نیز خیلی دوست دارم در موقعیت های مختلف دیده شود تا بازخوردهای بیشتری را از سوی مخاطبان دریافت کنم. در مورد کار بعدی خودم هم هنوز تصمیمی نگرفته ام. ممکن است تئاتر کار کنم و یا فیلم دیگری را جلوی دوربین ببرم.

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/31IG4U


ویدیو مرتبط :
بدون شرح با حضور بازیگران سینما