ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رونالدو: دوست دارم زیدان سرمربی كهكشانی ها بماند


به گزارش ایرنا از ماركا، كریستیانو رونالدو گفت كه تاثیر زین الدین زیدان در رئال مادرید باعث شده است تیم احساس ارزشمندی بیشتری كند.
ستاره پرتغالی رئال گفت كه به همین علت دوست دارد زیدان در این باشگاه بماند.
در حالی كه ظاهرا رونالدو از حضور رفائل بنیتس ناراضی بود، ولی گفته می شود او با زیدان احساس رضایت دارد.
رونالدو در این باره گفت: ما محبت او را احساس می كنیم. دوست دارم او در رئال بماند.
رونالدو در گفت و گو با تارنمای رسمی یوفا (یوفا) اظهار داشت: ما هنوز مرحله انتقالی را طی می كنیم. ولی این مرحله سریعتر از آنچه تصورش را می كردیم در حال گذر است. من زیدان را زمانی كه بازیكن بود تحسین می كردم. حالا هم كه سرمربی است او را تحسین می كنم.
رونالدو امیدوار است كه در دیدار مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود مصدومیت به میدان برود.
وی گفت:‌ بازیكنان از تهدید منچسترسیتی در راه صعود به فینال آگاه هستند.
رونالدو در این باره گفت: می دانیم كه با چالش دشواری روبرو هستیم. منچسترسیتی با شكست پاری سن ژرمن به نیمه نهایی صعود كرد. منچسترسیتی تیمی است كه ضعف های خیلی كمی دارد.
حضور رونالدو در دور برگشت مرحله نیمه نهایی نقطه قوتی برای رئال مادرید است.
در دیدار برگشت مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر وولفسبورگ، رونالدو با هت تریك خود در صعود كهكشانی ها به نیمه نهایی موثر بود.
وی در این باره گفت: آن شب، یكی از مهم ترین شب های دوران فعالیت حرفه ای من بود. ما به سه گل نیاز داشتیم و من هر سه گل را زدم. كل تیم عملكرد عالی داشت و نقش هواداران هم بااهمیت بود.
ستاره 31 ساله رئال امیدوار است كه جام قهرمانی را بار دیگر در میلان بالای سر ببرد.
وی با اشاره به قهرمانی رئال در سال 2014 افزود: قهرمانی در اروپا با رئال مادرید یك احساس زیبا بود. لیگ قهرمانان اروپا همیشه خاص است. قهرمانی در لیسبون و در كشورم آن را خاص تر كرد.
ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
من رونالدو و رئال را دوست دارم