ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دختر شایسته سال 2015 دنیا عاشق فوتبالیست ملی‌پوش ایرانی شد!


دختر شایسته سال 2015 دنیا عاشق فوتبالیست ملی‌پوش ایرانی شد!جام نیوز/ رسانه های فیلیپینی از قصه عاشقانه دختر شایسته سال 2015 دنیا با بازیکن دورگه تیم ملی فیلیپین نوشته اند.
میثاق بهادران دختر شایسته سال 2015 دنیا عاشق فوتبالیست ملی پوش ایرانی شد +تصاویر
میثاق بهادران ، گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال 2015 این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و توماس داولی سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و گل های زیادی در رقابت های انتخابی جام جهانی زده است ، در این کشور یک ستاره است.
این دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است ، در تهران و در سنین جوانی فیلم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است و بعد به همراه پدرش به فیلیپین برگشته تا آنجا درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند. او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن 28 سالگی ، ستاره فوتبال فیلیپین شده است. میثاق که هر بار به ایران می آید در تمرینات تیمهای استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند ، این روزها نه برای فوتبال که برای قصه ای عاشقانه در راس اخبار رسانه های فیلیپین قرار گرفته است. پیا ورتزباخ دختر دو رگه آلمانی - فیلیپینی که در سال 2015 توانست در رقابتی نزدیک با رقبای آمریکایی و کلمبیایی اش ، دختر شایسته سال جهان شود.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار فوتبالیست ملی پوش