سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حقوق میلیونی مدیران نشانه عدم شناخت برخی مسئولان از واقعیت جامعه است


مسعود حسنلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به حقوق چند ده میلیونی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: انتشار اخبار حقوق‌ کلان برخی مدیران دولتی در حقیقت آشکار شدن بخش کوچکی از اشرافیت موجود در جامعه است.

وی با اشاره به اظهارات مسئولان بانک مرکزی در پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان و تناقض این مسئله با حقوق چند ده میلیونی مدیران دولتی ادامه داد: فاصله زندگی برخی مسئولان با مردم به حدی است که با حقوق یک ماه آنها می‌توان برای چندین نفر شغل ایجاد کرد یا زمینه ازدواج چند نفر را فراهم کرد. این مسئله تناقض و پارادوکسی را درباره وضعیت اقتصادی کشور ایجاد می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق تصریح کرد: حقوق چند ده میلیونی و وام 400 میلیونی برخی مدیران آن هم در شرایطی که در کشور رکود حاکم است و وضعیت معیشتی مردم در وضع نابسامانی‌است نشان دهنده این است که برخی مسئولان درکی از شرایط زندگی مردم ندارند و نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.

حسنلو تصریح کرد: اقدام وزیر اقتصاد در پیگیری مورد اخیر حقوق مدیران بیمه اقدام مثبت و قابل‌تقدیری است، ولی مشکل اشرافیت مدیران دولتی و حکومتی ریشه‌ای‌تر از اقدامات این‌چنینی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تخلف ۳۰ میلیونی فرزند یکی از مسئولان/ هشدار به استاندار