ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انحصاری کردن دوره های آموزشی توسط فدراسیون انجمن های ورزشی غیرقانونی است


لیلا خوش نیت روز یکشنبه در جلسه آسیب شناسی هیات انجمن های ورزشی استان افزود: هم اکنون تمامی هیات های استانی از تک روی های فدراسیون در برگزاری دوره های آموزشی گلایه مند هستند و خواستار برگزاری این دوره در استان خود جهت تسریع در امور و صرفه جویی در هزینه و زمان هستند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر رشته های پاراگلایدر، طناب کشی، دارت، فوتبال دستی و دراگون بت در استان فعال است و رشته های راگبی، سپک تاکرا و جت اسکی نیز در آستانه آغاز فعالیت قرار دارد.
خوش نیت آمار بیمه شده های سال 94 را 332 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان در سال جاری به 500 نفر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: رقابتهای بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانا امسال نیز با حمایت مسئولان استان برگزار می شود که امسال در بخش مربیان این رشته چهار خلبان ورزش هایی هوایی استان موفق به کسب کارت مربیگری از فدراسیون شده اند.
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه افزود: برگزاری جلسات تخصصی و آسیب شناسی هیات های ورزشی از سال گذشته با جدیت تمام آغاز شده و عملکرد مثبت و منفی دست اندرکاران هیات مورد نظارت و رصد قرار می گیرد.
کیومرث پورایراندوست اظهار کرد: ساماندهی نیروهای انسانی، توجه به آموزش مربیان و داوران، اجرای طرح استعدادیابی، تدوین تقویم ورزشی، ارائه گزارش ماهیانه، آمار ورزشکاران بیمه شده و میزبانی و اعزام به مسابقه ها از جمله موارد مورد بررسی با هیات های ورزشی استان است.
وی بیان کرد: امسال قصد داریم در راستای همگانی کردن ورزش، جشنواره های ورزشی با تعدد رشته ها در پارک و بوستان های شهری جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار کنیم.
به گزارش ایرنا، 48 هیات ورزشی استانی و 632 هیات شهرستانی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و ادارات شهرستانی فعالیت می کنند.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آرشانیک نماینده انحصاری دوره های آموزشی ERCA