باغبان باشی/ پرورش گیاهان گلخانه‌ای در قوطی‌های چای


باغبان باشی/ پرورش گیاهان گلخانه‌ای در قوطی‌های چایپارسه گرد/ اگر برای سازمان‌دهی به فضای گل‌خانه‌تان به‌دنبال راه‌حل مناسبی می‌گردید و یا دوست دارید در گل‌خانه منزل‌تان گیاهانی را پرورش دهید که بتوانید با مصرف آن‌ها سلامتی و شادابی را به افراد خانواده‌تان، هدیه کنید. ساخت این پروژه ساده و هدف‌مند را به شما توصیه می‌کنیم. لوازم ساده مورد استفاده برای انجام این کار را در آشپزخانه منزل‌تان پیدا خواهید کرد. با جستجو در کابینت‌ها، به‌طور حتم قوطی‌های چای تمام شده و بدون استفاده را خواهید یافت. این اطمینان را به شما می‌دهیم که از ساخت این گلدان‌های گل‌خانه‌ای زیبا و کاربرد مفید آن در فضای منزل‌تان، شگفت زده خواهید شد.

لوازم مورد نیاز:
قوطی‌های فلزی چای بدون استفاده
خاک گلدان
گیاه گل‌خانه‌ای (انتخاب نوع گیاه به دل‌خواه فرد بستگی دارد)
1- ابتدا لوازم و ابزار مورد نیاز را تهیه نمایید. با ساخت این گلدان و کاشت گیاه داخل آن، ظرف چند دقیقه زیبایی و عطر خوش را در فضای گل‌خانه‌تان خواهید داشت. درحالی‌که برای ساخت آن، تنها جزئی‌ترین لوازم را به‌کار خواهید گرفت. بنابراین، ساخت این گلدان‌های گل برای هر گل‌خانه‌ای ضروری است و با کم‌ترین هزینه و صرف حداقل زمان در تمام طول سال می‌توانید آن‌ها را بسازید و سبزیجات مورد استفاده برای پخت و پز و یا گیاهان موردعلاقه‌تان را در آن بکارید.
2- می‌توانید روی دیوار قفسه‌هایی نصب کنید و این گلدان‌های کوچک را روی آن قرار دهید یا توسط چسب مخصوص آن‌ها را به دیوار بچسبانید.


منبع: پارسه گرد


ویدیو مرتبط :
ربات باغبان Droplet گیاهان شما را با دقت آب می دهد