ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اجازه تمرین به پرسپولیسی‌ها در زمین اصلی کیش داده نشد


به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل اینکه تیم فوتبال جزیره کیش فردا باید در زمین شماره یک این جزیره در لیگ دسته دوم به میدان برود به همین دلیل برای تمرین عصر امروز اجازه حضور به بازیکنان پرسپولیس در زمین شماره یک داده شد.

عصر امروز وقتی مینی‌بوس حامل بازیکنان و مربیان پرسپولیس به زمین شماره یک استادیوم کیش آمد سرخپوشان با در بسته این زمین روبرو شده و روی آن نوشته بود که محل تمرین پرسپولیس زمین شماره 2 است.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا اجازه حضور بازیکنان پرسپولیس در زمین شماره یک را بگیرد اما این اجازه به بازیکنان پرسپولیس داده نشد تا سرخپوشان برخلاف میل باطنی مجبور شوند در زمین شماره 2 که کیفیت بسیار بدی دارد به تمرین بپردازند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/VXNY4F


ویدیو مرتبط :
پرسپولیسی ها در کیش تمرین می کنند