ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ملی‌پوش ذوب‌آهن غایب بزرگ بازی با استقلال


ملی‌پوش ذوب‌آهن غایب بزرگ بازی با استقلالورزش 3/ مهاجم ملی پوش ذوب آهن با توجه به مصدومیتی که در جام شهدا گریبانگیرش شد به احتمال فراوان جدال با استقلال را از دست خواهد داد.
کاوه رضایی مهاجم ذوبی ها باز هم بدشانسی آورد و در جدال با صبا در جام شهدا با آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه مچ پا روبرو شد. اتفاقی که مانع حضور او در نیمه دوم بازی با صبا و همچنین مصاف با سایپا در دیدار رده بندی شد تا وضعیت جسمانی و آمادگی این بازیکن به یکی از دغدغه های کادر فنی ذوب آهن تبدیل شود.
در شرایطی که اصفهانی ها خود را برای جدال حساس با استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر آماده می کنند یحیی گل محمدی هنوز نمی داند که می تواند روی این مهاجم خود برای مصاف با صدرنشین لیگ حساب باز کند یا نه؟ کادر پزشکی ذوب آهن هم با وجود این که در روزهای گذشته دو بار از کاوه رضایی تست پزشکی گرفته اند هنوز با تردیدهایی در خصوص این بازیکن روبرو هستند.
در صورتی که کاوه رضایی به بازی با استقلال نرسد باید منتظر حضور مسعود حسن زاده یا مارکو آیوبل در پیشانی خط حمله ذوب آهن در جدال سه شنبه هفته آینده باشیم که رویارویی حسن زاده با استقلالی ها می تواند جالب توجه باشد.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید



منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
استقلال - ذوب آهن / هفته 24 / گل اول ذوب آهن