فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دبیری جشنواره داستان انقلاب را بر خود وظیفه دیدم


به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی جمشیدی، دبیر هنری هشتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب، با بیان اینکه داوری آثار این دوره از جشنواره رو به اتمام است، اظهار کرد: نشست جمع‌بندی آثار توسط داوران ابتدا قرار بود 26 دی ماه برگزار شود، اما با رایزنی‌هایی که انجام شد، قرار است که این جلسه در اوایل بهمن ماه برگزار شود.

وی ادامه داد: به پیشنهاد فاضل نظری، دبیری هنری جشنواره داستان انقلاب را بر عهده گرفته‌ام؛ چرا که تصور می کردم این کمترین خدمتی است که می‌توانم به مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی بکنم. خودم چندین رمان در این زمینه نوشته‌ام و به نوعی وظیفه سربازی، ملی و اسلامی خود می‌دانستم که در این جریان فرهنگی حضور داشته باشم.

دبیر هشتمین جشنواره داستان انقلاب همچنین درباره برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره داستان انقلاب به دلیل هم‌زمانی اش با ایام یوم الله 22 بهمن و دهه فجر، که ایامی پر تراکم برای اهل فرهنگ، ادب و هنر است و سمینارها، جشنواره‌ها و برنامه‌های زیادی در حال برگزاری است، کارگاه‌های آموزشی در نظر نگرفته‌ایم و بعد از این ایام نیز به همین صورت فعالیت‌ها زیاد است و نمی‌توان کارگاه‌های آموزشی را دایر کرد.

مصطفی جمشیدی خاطرنشان کرد: اگر در دوره بعدی جشنواره داستان انقلاب همچنان دبیری هنری آن را بر عهده داشتم، طوری برنامه‌ریزی خواهم کرد که بتوانم پیش از شروع و یا داوری ها، کارگاه های آموزشی جشنواره را برگزار کنیم تا برآیند و ماحصل کارگاه را در آن جشنواره ببینیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/G5SW3Z


ویدیو مرتبط :
تبیین اولین وظیفه مردم توسط رهبر انقلاب