ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیغام کنایه‌آمیز خامس برای رافائل بنیتس


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 16:09

پیغام کنایه‌آمیز خامس برای رافائل بنیتس

ورزش 3/ خامس رودریگز،پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت 70 روزه،هفته گذشته برای رئال مقابل سویا در بیست دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد و یک گل به ثمر رساند. او شب گذشته در بازی کلمبیا برابر شیلی نیز نمایش درخشانی داشت.
در پایان بازی با سویا وقتی از بنیتس در مورد دلیل نیمکت نشینی خامس سوال شد، سرمربی رئال پاسخ داد که خامس برای رسیدن به روزهای اوجش، هنوز باید تمرین کند و به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده است؛ جوابی که هیچکس را قانع نکرد چون همه دیده بودند که خامس پس از ورودش به زمین، بهترین بازیکن رئال بود.
ستاره کلمبیایی شب گذشته در مقدماتی جام جهانی 2018 برابر شیلی نیز درخشید و گل تساوی تیمش را در دقیقه 66 به ثمر رساند.
او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نیمه اول تحت تاثیر شیلی و جو ورزشگاه قرار داشتیم. پرس بازیکنان شیلی روی ما شدید بود و من خودم را در میانه زمین تنها حس می کردم. در نیمه دوم وقتی ادوین وارد زمین شد، آزادتر شدم و توانستم بازی واقعی خودم را به نمایش بگذارم.
45 دقیقه دوم، من و کل تیم کلمبیا عالی بودیم. در رئال خیلی خوب تمرین کرده بودم و کاملا آماده به تیم ملی رسیدم. فکر می کنم کسانی که معتقدند من هنوز آماده نیستم، با دیدن نیمه دوم این بازی متوجه اشتباهشان شده باشند."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعلام جدایی رافائل بنیتس از ناپولی