سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدها پلیس آمریکایی مقابل اقامتگاه شهردار نیویورک تظاهرات برپا کردند+تصاویر


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها افسر پلیس شهر نیویورک در اعتراض به طرحی که سنوات آنها را تنها یک درصد افزایش می‌دهد، مقابل محل اقامت شهردار این شهر تظاهرات برپا کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، افسران پلیس نیویورک چهارشنبه شب، مقابل عمارت «گریسی»، محل اقامت «بیل دوبلاسیو» شهردار نیویورک تجمع کردند و شعار می‌دادند: «بلاسیو باید برود».

این مأموران پلیس در حالیکه در کنار موش تورم ایستاده بودند، فریاد می‌زدند: «زندگی مأموران پلیس اهمیت دارد» و «ما خدمت 100 درصدی می‌دهیم، آنها یک درصد به ما می‌دهند».

 

معترضان تأکید داشتند که جمع‌ شده‌اند تا تأکید کنند که افسران پلیس نیویورک بیش از یک درصد ارزش دارند.

طبق این گزارش، افسران پلیس نیویورک به مدت 6 سال بدون قرارداد کار کرده بودند. پیش‌نویس یک قرارداد پیشنهادی اوایل ماه جاری میلادی تصریح کرد که افسران پلیس برای دو سال یک درصد افزایش سنوات و حقوق داشته باشند.

 

قرارداد جدید با عطف به ماسبق، آگوست 2010 تا ژوئیه 2012 را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. مقامات شهر نیویورک هنوز می‌بایست درباره یک توافق دیگر برای افزایش‌های آتی بعد از 2012 مذاکره کنند.

بلاسیو در اینباره گفته است: «ما تلاش می‌کنیم تا برای همه عدالت ایجاد کنیم». این در حالی است که 24 هزار نفر از افسران پلیس نیویورک معتقدند که این قراردادها منصفانه نیست.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
پشت کردن پلیس های آمریکا هنگام سخنرانی شهردار نیویورک