تصویر منتسب به آیفون 5se با نمایشگر ۴ اینچی در کنار آیفون 5 فاش شد


با نزدیک شدن به اسفند ماه که احتمالا شاهد برگزاری مراسمی از جانب اپل خواهیم بود، اخبار و شایعات در خصوص آیفون ۴ اینچی اپل که آیفون 5se نام خواهد گرفت، افزایش یافته است. حال تصویری منتسب به این گوشی هوشمند در کنار آیفون ۵ فاش شده که ظاهر این گوشی را در کنار اندازه‌ی آن نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.

احتمالا اپل در ماه مارس سال جاری میلادی نیز همچون سال گذشته مراسمی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. با نزدیک شدن به ماه مارس یا اسفند ماه انتشار اخبار و شایعات در مورد محصولات اپل نیز افزایش می‌یابد که از جمله‌ی آن می‌توان به آیفون ۴ اینچی یا همان آیفون 5se اشاره کرد. در روز‌های اخیر شاهد انتشار اخباری بودیم که نام این گوشی هوشمند را آیفون 5se خوانده بود؛ ساعاتی پیش نیز تصاویری منتسب به آیفون 5se منتشر شده که آن را در کنار آیفون ۵ نشان می‌دهد. منبعی که این تصویر را به اشتراک گذاشته، در سال‌های اخیر اطلاعاتی صحیح را در مورد محصولات آتی اپل ارائه کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به طراحی آیپد ایر و آیپد پرو اشاره کرد.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمند منتسب به آیفون 5se دارای ظاهری است که آن را یک نمونه‌ی کامل شده نمایش می‌دهد. در این تصویر می‌توان به روشنی بخشی از شکل ظاهری این گوشی هوشمند را دید که دارای لبه‌های منحنی شکل است. در این گوشی هوشمند کلید Sleep از الگوی طراحی و مکان جدیدش که در آیفون ۶ اس مورد استفاده قرار گرفته، تبعیت می‌کند. پیش از این نیز تصاویر متعددی در رابطه با آیفون ۴ اینچی منتشر شده بود؛ اما آخرین تصویر فاش شده از این گوشی هوشمند کمی بهتر از نمونه‌های پیشین است.

براساس شنیده‌ها آیفون 5se از الگوی طراحی نسل‌های پیشین آیفون نظیر آیفون ۵ بهره خواهد برد؛ با این تفاوت که لبه‌های آن شباهت بیشتری به نسل جدید ‌آیفون خواهد داشت.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با مشخصات فنی شبیه به آیفون ۶ اپل روانه‌ی بازار شود. از جمله‌ی ویژگی‌های احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین ۸ و ۱.۲ مگاپیسکلی در پشت و جلو، امکان ارتباط NFC برای انجام پرداخت از طریق اپل پی، تراشه‌ی A8 و تراشه‌ی کمکی M8 اشاره کرد. گمانه‌ها حکایت از این دارد که قابلیت‌های نرم‌افزاری نظیر لایو فوتو نیز در این آیفون در دسترس خواهد بود. آیفون 5se در رنگ‌های پیشین به همراه رز گلد آیفون ۶ اس در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در کنار تمام ویژگی‌هایی که به آن اشاره کردیم، احتمالا در آیفون 5se نیز شاهد وجود فناوری 3D Touch خواهیم بود. به طور حتم بهره‌گیری از نمایشگر کوچک‌تر، اپل را بر آن خواهد داشت تا پنلی با رزولوشنی پایین‌تر را به کار بگیرند. باید دید که آیا اطلاعات ارائه شده رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؟

نظر شما در این خصوص چیست؟


ویدیو مرتبط :
ویدیویی از مقایسه ی نمایشگر آیفون 6s با آیفون 6