سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده دشتستان: زمینه حضور سرمایه گذاران دراین شهرستان فراهم شود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روزشنبه در دیدار با اهالی روستاهای خون وشلدان بخش بوشکان افزود: محرومیت زدایی از مناطق روستایی موضوعی است که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.
وی اضافه کرد: افزایش اعتبارات دهیاری ها با تصویب طرح الزام مناطق ویژه اقتصادی به پرداخت عوارض ارزش افزوده از اقدامات ارزشمند مجلس برای توسعه مناطق روستایی است.
موسوی نژاد بیان کرد: با توجه به وجود مناطق ویژه اقتصادی در استان بوشهر منابع اعتباری توسعه عمرانی دهیاری های این استان نیز با جذب اعتبارات ارزش افزوده به ‎طور چشمگیر افزایش می یابد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ناتوانی مددجویان دستگاه های حمایتی در بازپرداخت تسهیلات مسکن مشکلی اساسی است و در ارتباط با راهکارهای حل آن با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رایزنی شده است.
موسوی نژاد به برنامه های مسئولان استان بوشهر برای توسعه ورزشی اظهارکرد: براساس برنامه های استاندار بوشهر در سال جاری در همه روستاهای بالای 500 نفر جمعیت زمین ورزشی چمن مصنوعی احداث می شود.
وی افزود: در سال 94، سه میلیارد ریال اعتبار عمرانی در اختیار روستای شلدان قرار گرفت که زمینه حل بخشی از مشکلات این روستا را هموار کرد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش هدررفت منابع آب شرب از دستاوردهای ارزشمندی است که با اجرای طرح نوسازی در شبکه های آبرسانی دشتستان اجرا شده است.
موسوی نژاد اضافه کرد: اکنون استان بوشهر از حیث منابع آب شرب با مشکلات عدیده روبرو است و اجرای طرح نوسازی شبکه های آبرسانی ، زمینه را برای استفاده بهینه از این منابع هموار می کند.
وی افزود: در سال جاری فاز نخست نوسازی شبکه های آبیاری دشتستان با توجه به محدودیت های فراوان مالی اجرا شده و در سال آینده نیز شاهد تداوم این طرح ارزشمند خواهیم بود.
موسوی نژاد گفت: اجرای طرح آبخیزداری در روستای خون بوشکان از پروژه های ارزشمندی است که در سال جاری شاهد آن خواهیم بود.
در این دیدار معتمدین محلی روستای خون تکمیل طرح هادی روستا، نصب آنتن دیجیتال، احداث غسالخانه آرامستان خون، برق رسانی به گلزار شهدا و پیگیری مشکلات مددجویان دستگاه های حمایتی را از مهم ترین درخواست های روستا بیان کردند.
اهالی روستای شلدان نیز حل مشکلات دره فصلی روستا، اجرای کامل طرح هادی، احداث خانه عالم، لایروبی سد بالادست روستا، روکش و آسفالت معابر و احداث زمین چمن مصنوعی را به عنوان مهم ترین خواسته های خود مطرح کردند. ک/2
7213/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور سرمایه گذاران آلمانی در تامین سرمایه امین