سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نبویان: برجام سند طیف غرب‎گرا در ایران است


فارس/ عضو کمیسیون بررسی برجام گفت: برجام سند طیف غرب‎گرا در ایران است، علاقه به غرب باعث وادادگی و از دست دادن منافع ملت می‎شود.

حجت‎الاسلام سیدمحمود نبویان چهارشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان استان گلستان که با محوریت برجام در سالن شهیدمطهری دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی مطالبه‎گری کنید و از آنها بخواهید که چه کردند؛ البته بنده از سیدعلی طاهری در این زمینه دفاع می‎کنم.

وی با اشاره به اینکه مجلس برجام را تائید نکرده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی طرح خودش را تائید کرده است اگر دولت با اختیار خودش برجام را می‎خواهد اجرایی کند باید 9 شرط مجلس را بپذیرد شورای نگهبان این 9 شرط را تائید کرده و سخنان مقام معظم رهبری برای ما فصل‎الخطاب است.

تیم مذاکره کننده خائن نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی براینکه دولت به انتخاب مردم روی کار آمده اما چرا به آنها خیانت می‎کند آیا این لجبازی سیاسی است یا هدف خاصی دارد؟ گفت: بنده صحبت شما را تصحیح می‎کنم خیانت در این موضوع صدق نمی‎کند دولت اشتباه می‎کند اما این اشتباهات قابل گذشت نیست.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده خائن نیست ولی معتقد هم نیست، افزود: روحانی اعتقاد دارد یکی از مشکلات توسعه کشور دیدگاه بدبینانه به دنیای غرب است؛ مقام معظم رهبری هزاران بار فرمودند که به آمریکا اعتماد نداریم یعنی دیدگاه رهبری مانع توسعه‎یافتگی ایران است؟!! در قرآن نیز اشاره شده که به دشمن بدبین باشید.

لشکرکشی خیابانی ممنوع

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا هر وقت قدرت پیدا کند توافقنامه را زیرپا می‎گذارد.

نبویان در پاسخ به این سوال که چه سازوکاری برای مذاکرات اندیشیده شده است، گفت: مذاکرات خطوط قرمز دارد که باید رعایت شود که متاسفانه مغفول ماند.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از حضار که گفت آیا باید نسبت به برجام تجمع داشته باشیم؟ گفت: لشکرکشی خیابانی ممنوع؛ ما باید همایش و روشنگری در بین مردم داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
عاقبت ژاپن اسلامی، آرمان شهر جریان غرب گرا در ایران