سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آموزش بافت صندل نوزادی


آموزش بافت صندل نوزادیآخرین خبر/ برای بافت این پاپوش اول باید کف پاپوش رو ببافیم . برای این کار اندازه کف پای نوزاد زنجیره میندازیم . ( تعدادش باید زوج باشه ) بعد مانند شکل تعداد زنجیره ها رو نصف می کنیم و به اون تعداد زنجیره یک پایه می زنیم و بعد نصف دیگه رو زنجیره دو پایه . وقتی به سر دیگه ی زنجیره رسیدیم تو حلقه ی آخری ۳ تا زنجیره دو پایه میندازیم تا سرِ کار جمع نشه . بعد طرف دیگه زنجیره رو می بافیم . طوری که کارمون کاملا متقارن باشه . برای اینکار اول باید نصفش رو زنجیره دو پایه بزنیم و باقیشو زنجیره یک پایه تا کارمون متقارن باشه. بعد از اینکه این بافتمون تموم شد دو دور کامل زنجیره دو پایه می بافیم، تا کف پاپوشمون آماده بشه .
بعد اینکه کف پاپوش رو بافتیم از آخرین زنجیره ای که انداختیم و قلاب توش قرار داره شروع می کنیم یه ردیف زنجیره دو پایه ایستاده می زنیم . برای اینکار، قلاب رو از سوراخ کنار آخرین زنجیره به طرف زیر وارد می کنیم و از زیر زنجیره کنار سوراخ رد می کنیم و از سوراخ دوم بیرون میاریم و زنجیره دو پایه می زنیم . این کار رو دور تا دور کار بدون کم و زیاد کردن ادامه می دیم .
حالا برای بافتن پاشنه یک چهارم کل زنجیره ها از سمت راست و یک چهارم هم از سمت چپ طوری انتخاب می کنیم که قرینه بشن و این تعداد رو دو ردیف زنجیره ۲ پایه می زنیم . (یک ردیف با همون رنگ اصلی و یک ردیف هم با رنگ مخالف – اینجا رنگ قرمز انتخاب شده ) در انتهای این بافت بافتن بند پاپوش (تا جایی که میخواهیم دکمه و یا هر چیز دیگه برای بستن قرار بدیم) زنجیره می بافیم . ۵ تا زنجیره به اون تعداد مورد نظرمون اضافه می کنیم و برای برگشت ۵ تا زنجیره به عقب بر می گردیم و از پنجمین زنجیره شروع می کنیم لایه دوم رو زنجیره یک پایه می بافیم و در پایان کار کاموا رو محکم کرده و قطع می کنیم .
برای جلوی کار باز هم یک چهارم از سمت راست و یک چهارم تعداد کل زنجیره ها رو از سمت چپ به طور متقارن می شماریم و از سمت راست به سمت چپ مانند شکل اصلی پاپوش زنجیره می زنیم و سپس چهار زنجیره به طرف جلوی پاپوش می شماریم و از اون زنجیره هم به طرف دیگه کار زنجیره می زنیم .
برای تزیین هم از گل های بافتنی استفاده کنین . می تونین از گلهای روبانی هم استفاده کنین .





منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
آموزش فانی بافت صندل