سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آدرس SurfacePhone.com به وب سایت مایکروسافت هدایت می شود، ارایه سرفیس فون نزدیک است؟


surface-phone-2-concept-1

شایعاتی چند درباره سرفیس فون به عنوان پرچمدار شایسته ای برای ویندوزفون منتشر شده است که کم کم رنگ واقعیت به خود می گیرد. به تازگی دامنه Surfacephone.com به مالیکت مایکروسافت درآمده است و با وارد شدن به آن به وب سایت مایکروسافت هدایت می شوید. این مسلما خبر جذابی برای طرفداران ویندوزفون خواهد بود، چرا که خبر از واقعیت داشتن دستگاهی تحت نام سرفیس فون دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر درباره این موضوع هم فکری کنیم.

screen_shot_2013-12-24_at_10.25.35_am

شاید به طبیعیت از اپل و شاید هم به هر دلیل دیگری، مرسوم شده است که دستگاه های پرچمدار بدنه ای فلزی داشته باشند و اینگونه حس لوکس بودن را به شما القا کنند. از حق هم نگذریم دستگاه های آلومینیومی حس خوبی در هنگام لمس دارند و خیلی دوست داشتنی هستند. مایکروسافت پس از خرید نوکیا چند موبایل با طراحی خود ارایه کرد که به نظر ما هیچ کدام زیبایی ظاهری که باید را ندارند. از لومیا 535 تا 950 ایکس ال هیچ کدام آن ریزبینی های نوکیایی در طراحی را ندارد. جتی پرچمداران این شرکت پلاستیکی هستند و شاید این باعث مقاومت بالای آن ها در برابر موارد مختلف شود اما حس لوکس بودن را برای رقابت با دیگر دستگاه های پرچمدار ندارد. مایکروسافت هم این را به خوبی می داند و در تولیدات سخت افزاری خود از ابتدا کاملا سعی در استفاده از آلیاژ فلزهای مختلف بهره ببرد که نمونه آن ها را در تبلت های سرفیس این شرکت می بینیم.

SurfacePro3backviewTC_Print

به نظر می رسد مایکروسافت نیاز دارد تا یک تغییر بزرگ در طراحی دستگاه های خود ایجاد کند و به جز تغییرات در طراحی، سیستم عامل خود را از نظر غنای برنامه و بازی ها تقویت کند. پس از شایعاتی از احتمال ارایه سرفیس فون، این بار یک گام در جهت تحقق این شایعه، مایکروسافت دامنه Surfacephone.com را خریده است. به جز این دامنه شاید برای شما جالب باشد که مایکروسافت دو دامنه جالب دیگر به نام های Surfacelaptop.com و Surfacecar.com را هم از آن خود کرده است و این بدین معناست که مایکروسافت در حال تدارک ورود وسیعی به دنیای سخت افزار است.

نظر شما چیست؟ مایکروسافت اقدام به تولید سرفیس فون خواهد کرد و نام تجاری لومیا به خاطرات خواهد پیوست؟ شاید هنوز دستگاه های پایین رده تحت این نام و دستگاه های پرچمدار زیر سایه نام سرفیس فون تولید شوند. حضور مایکروسافت در صنعت خودرو و پررنگ تر شدن حضورش در بازار لپتاپ ها هم می تواند جالب توجه باشد!

theverge

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
معرفی وب سایت آرامش به آدرس www.calm.com