سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکایت گروهی از یاهو برای ارسال پیام های ناخواسته


شکایت گروهی از یاهو برای ارسال پیام های ناخواسته

قاضی یک دادگاه فدرال در شیکاگو شکایتی را بر علیه کمپانی یاهو تنظیم نموده که به دلیل افزایش تعداد شاکیان می توان آن را نوعی «کلاس اکشن» به شمار آورد. کلاس اکشن نوعی شکایت قانونی است که عموما گروهی از مصرف کننده ها از کسب و کارهای بزرگ انجام می دهند.

این شکایت نیز به این ترتیب بوده که کمپانی اینترنتی مورد بحث، پیامک های ناخواسته ای را برای مشترکان خدمات تلفن همراه Sprint ارسال می نموده که این کار ناقض حقوق مشتریان تلفن هوشمند محسوب می گردد.

بر همین مبنا، قاضی یاد شده، «منیش شاه»» اعلام نموده هر مشترکی که از این کمپانی شکایت دارد می تواند دادخواست خود را تسلیم دادگاه نماید تا  مورد پیگیری قانونی قرار بگیرد.

در کلاس اکشن یاد شده بیش از 500 نفر می توانند به دلیل تخلف یاهو از آن شکایت نموده و برای هر پیام 1500 دلار غرامت طلب نمایند.

ماجرای این پیامک ها هم این بوده که شرکت یاهو بدون اجازه مشترکان اپراتور اسپرینت، برای آنها متن خوشامدگویی ارسال می نموده و کاربران دیگر هم ابراز داشته اند که از طرف سرویس مسنجر یاهو برای آنها تکست هایی فرستاده می شده که بیشتر جنبه تبلغاتی داشته.

پیش از این نیز چنین دادخواست هایی از طرف مشترکان بر علیه اپراتورها و شرکت ها صورت پذیرفته و از جمله می توان به T-Mobile اشاره نمود که بدون اجازه و درخواست کاربران خود برای آنها پیام خوشامدگویی می فرستاده و همین امر موجب شد تا به پرداخت جریمه ای سنگین محکوم شود.

در آخر هم باید اشاره کنیم که یاهو از این امر ابزار نگرانی نموده و گفته این شکایت ها موجب آسیب دیدن حسن شهرت آن می شود و از دادگاه شیکاگو تقاضا کرده تا به صورت غیر علنی به این پرونده رسیدگی نماید.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:SprintT-Mobileتکنولوٰژیشکایتیاهو

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
نرم افزار ارسال پیام به لیست آی دی های یاهو با قدرت و سرعت