علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تالیف کتاب خطوط ریلی به همت دانشجویان علوم و تحقیقات


به گزارش ایرنا از واحد علوم و تحقیقات، فواکه با بیان اینکه بحث ظرفیت در صنعت ریلی برای مدت طولانی مورد توجه بوده است، گفت: بهینه سازی استفاده از زیرساخت های خطوط ریلی ماموریتی دشوار است.
وی ادامه داد : برهمین اساس، لازم است مطالعات بسیاری صورت گیرد تا مشخص شود چه میزان ترافیک توسط زیرساخت ها جذب شود و چه میزان سرمایه گذاری برای زیرساخت ها باید صورت پذیرد.
فواکه خاطرنشان کرد: در همین راستا کتاب خطوط ریلی به بررسی انواع روش های ارزیابی ظرفیت خطوط ریلی و مدل های تحلیل برای محاسبه ظرفیت خطوط در راه آهن و ارزیابی آنها می پردازد.
وی از توجه ویژه به بحث رویکردهایی مناسب برای پیاده سازی در هر شبکه در این کتاب خبر داد و اظهار داشت: در کتاب خطوط ریلی، پارامترهای تاثیرگذار بر ظرفیت خطوط ریلی شناسایی شده و پس از معرفی سیستم نرم افزاری mom و معرفی مدول ظرفیت آن به تحلیل هر یک از این پارامترها بر مسیر، راهکارهایی عملیاتی برای افزایش ظرفیت مسیر ارائه می شود.
علمی**1055**2017

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تولید خطوط ریلی در ذوب آهن اصفهان