ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسینی‌نسب: بازیکنان ملوان با غرور کاذب مقابل حریف دسته دومی بازی کردند


مهدی حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست سنگین 4 بر صفر ملوان مقابل بادران، حریف دسته دومی خود گفت: ما این باخت را هم می‌توانیم به فال نیک بگیریم هم به فال بد. ر این مسابقه در نیمه اول از بازیکنان جوان خود استفاده کردیم که یک بر صفر شکست خوردیم. در نیمه دوم تقریبا بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستادیم که 3 گل دیگر هم دریافت کردیم. جنبه خوب این دو بازی تدارکاتی این بود که ما به اهدافی که در بازی‌های تدارکاتی داشتیم رسیدیم. در این مسابقات به دنبال برد و باخت نبودیم و بیشتر مسائل بازی بازیکنان را دنبال می‌کردیم.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه که با استقلال بازی کردیم چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. اگر در ضربات آخر در این مسابقه دقت می‌کردیم شاید با یک نتیجه غیرقابل باور استقلال را می‌بردیم اما در نهایت روی یک اشتباه بازی را واگذار کردیم.

مربی ملوان با انتقاد از تفکر بازیکنان در مقابل حریف دسته دومی گفت:‌بازیکنان تیم بادران سرشار از انگیزه و انرژی بودند اما غرور کاذب بازیکنان ما باعث شد که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. بازیکنان ملوان فکر می‌کردند چون حریف‌شان دسته دومی است بازیکن خوب ندارد. وقتی تیمی با این تفکر به میدان می‌رود ممکن است از یک تیم محلی هم شکست بخورد. این فرهنگ اشتباهی است که حریف را دست کم بگیریم. بازیکنان بادران فوتبالی درگیرانه را بازی کردند.

مربی ملوان در مورد برنامه‌های این تیم گفت: فردا هم در تهران یک تمرین ریکاوری انجام می‌دهیم و بعد از ظهر راهی انزلی می‌شویم و از روز دوشنبه تمرینات خود را در انزلی پیگیری می‌کنیم. در اردویی که داشتیم به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم و مهمتر از همه اینکه در این اردو و مسابقات تدارکاتی هیچ بازیکنی از تیم ما مصدوم نشد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
غرور کاذب