سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موافقت مجلس با بررسی لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت طبق اصل 85 قانون اساسی


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز پارلمان، با تقاضای جمعی از وکلای ملت مبنی بر بررسی "لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت" طبق اصل 85 قانون اساسی موافقت کردند.

بهارستان‌نشینان در نهایت با 130 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از 195 نماینده حاضر در صحن علنی، با این تقاضا موافقت کردند.

به گزارش تسنیم، تقاضای بررسی یک طرح یا لایحه طبق اصل 85 قانون اساسی برای مواردی از طرح‌ها و لوایح مطرح می‌شود که مفصل و دارای مواد بسیار زیاد و طولانی باشند و امکان رسیدگی به این طرح یا لایحه در صحن علنی وجود نداشته باشد.

پس از موافقت مجلس با رسیدگی به یک طرح یا لایحه‌ مطابق اصل 85 قانون اساسی، این طرح یا لایحه پس از رسیدگی در کمیسیون مربوطه مستقیماً به شورای نگهبان ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
همایش فرهنگی و ورزشی افراد دارای معلولیت