سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نام (آیسیس) از فهرست اسامی محبوب آمریکا خارج شد


نام (آیسیس) از فهرست اسامی محبوب آمریکا خارج شدباشگاه خبرنگاران/ نام ایزیس پس از 15 سال از فهرست محبوب ترین اسامی آمریکا خارج شد.

به گزارش اسکای نیوز؛ پیش از آن که گروه تروریستی داعش با نام ایزیس (آیسیس) شناخته شود، این نام در میان 1000 اسم محبوب در آمریکا قرار داشت.

ایزیس که در واقع نام یک الهه مصری است، این روزها ارتباط مستقیمی با گروه تروریستی داعش پیدا کرده است.

در سال 2014، 398 کودک آمریکایی در این کشور ایزیس نام گرفتند. بر اساس گزارش منتشر شده، نام های "اِما" و "نواح" برای دومین سال متوالی محبوب ترین اسامی در آمریکا معرفی شده اند.

این نام تاکنون مشکلات بسیاری برای دارندگان آن ایجاد کرده است. "ایزیس براون" دختر 14 ساله آمریکایی در میان افرادی است که به دلیل نامش و آزار و اذیت دیگران، ناچار به تغییر مدرسه اش شده است. در اواخر سال 2014 یک شهروند فلوریدایی با نام "ایزیس مارتینز" کوشید با ایجاد یک نظر سنجی، رسانه ها را از استفاده از این نام برای توصیف گروه تروریستی داعش منع کند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
گابریل هم از فهرست پرسپولیس خارج شد