سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت


حبیب حسینقلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با موانع کنار جاده ای در کیلومتر 190 آزاد راه تبریز - زنجان یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
وی ادامه داد: با اعلام این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی شهرستان میانه کاردان های اورژانس 115 دادلو به محل سانحه اعزام و مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل کردند.
حسینقلی زاده همچنین اظهار کرد: در سانحه ای دیگر بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند هفت نفر مصدوم برجای گذاشت.
وی افزود: این سانحه در کیلومتر شش مسیر خواجه - ورزقان رخ داد که با اعلام آن به مرکز 115 شهرستان هریس کاردان های این مرکز به محل اعزام و مصدومان حادثه را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.
6120/6183/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خارج شدن قطار از ریل در مکزیک حداقل 5 کشته برجا گذاشت