ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش سرپرست تراکتورسازی به پوشیدن پیراهن آبی توسط بختیار رحمانی


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 19:52

واکنش سرپرست تراکتورسازی به پوشیدن پیراهن آبی توسط بختیار رحمانی

کاپ/ سرپرست تراکتورسازی گفت: هرگاه نامه پایان خدمت بختیار رحمانی به دستش رسید به هر تیمی که دوست دارد می تواند برود.
ایوب ذوالفقاری درباره اینکه هواداران استقلال پس از انتشار تصویری از بختیار رحمانی با پیراهن آبی در اینستاگرامش،به او خوش آمد گفته اند اظهار داشت: من وارد این بازی ها نمی شوم.کاری ندارم که بختیار چه عکسی از خود دراینستاگرام خود قرار داده است.او تمرکزش به تیم تراکتورسازی است و با جان و قلبش برای هواداران بازی می کند.
وی درباره اینکه رحمانی چه زمانی می تواند از تراکتورسازی جدا شود گفت: بختیار سرباز تراکتورسازی و بازیکن تیم ماست و به تراکتورسازی تعهد دارد. او هر زمان که نامه پایان خدمتش به دستش رسید می تواند به هر تیمی که تمایل دارد برود.
بختیار رحمانی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام، تصویری را منتشر کرده است که به شایعه پیوستن وی به جمع بازیکنان استقلال را پس از پایان خدمت سربازیش قوت می بخشد.
وی در ذیل این تصویر نوشته است:اگر خداوند آرزویی را در دلت نهاد بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفت و گوی رحمانی با سرپرست تراکتورسازی