سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



زنان کشور در 45 رشته ورزشی فعالیت دارند


زنان کشور در 45 رشته ورزشی فعالیت دارندمهر/ معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت بانوان ورزشکار کشور در ۴۵ رشته ورزشی خبر داد.
رباب شهریان ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: مهمترین سیاست های فرمایشات مقام معظم رهبری است چراکه ایشان نگاه ویژه ای به ورزش بانوان برای داشتن جامعه سالم دارند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند وقتی یک بانوی مسلمان ایرانی با حجاب خود در سکوی قهرمانی می ایستد کار بسیار با عظمتی است.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما فصل الخطاب است، ادامه داد: ورزش بانوان در ایران توانسته حجاب را به عنوان یک ارزش به تمام جهان صادر کند.

شهریان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به ورزش برای توزیع فرصت های متعادل و متوازن دارد، تصریح کرد: اگر مادران ما ورزش کنند جامعه ای سالم و شاداب خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با کمک ورزش می توان آسیب های اجتماعی که جوانان ما را تهدید می کنند کاهش داد، افزود: پس از انقلاب بانوان ما در پنج رشته فعالیت می کردند اما در حال حاضر بانوان ما در ۴۵ رشته ورزشی فعالیت می کنند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد محدودی مربی زن داشتیم اما اکنون ۱۰۰ هزار مربی و ۶۰ هزار داور زن داریم.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
حل فعالیت 1 صفحه 45 کتاب ریاضی پایه هفتم