سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین وضعیت پرونده دلالان ارزی/ پرداخت 380 میلیارد بابت طلب سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزرای فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نودوسومین نشست سخنگوی قوه به پرونده ارزی پرداخت و گفت: پرونده ارزی محاکمه‌اش تما شده و بزودی حکمش صادر می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: بر اساس حسابرسی که صورت گرفت 181 میلیارد تومان درآمد من غیرحق و نامشروع برآورد شده است.

وی گفت: این پرونده 10 متهم داشته که محاکمه شده و حکمشان بزودی صادر می‌شود؛ 6 متهم به صورت حضوری و با وکلایشان حضور داشتند و 4 متهم فراری بودند که حکم این 4 متهم فراری به صورت غیابی صادر شده است.

اژه‌ای درمورد موسسه یا شرکت اعتباری ثامن‌الحجج اظهار داشت 147 هزار نفر از افرادی که در این موسسه سپرده داشتند پولشان را گرفت‌اند که مجموع پول پرداخت  شده 380 میلیارد تومان است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: قبلا میزان پرداختی‌ها در حد 3 یا 5 میلیون تومان بود اما اکنون تا 20 میلیون تومان هم پرداخت می‌شود و بالاتر می‌رود و امیدواریم با تلاش بانک مرکزی و دادستان همه سپرده‌گذاران به پولشان برسند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وضعیت سپرده گذاران موسسه مالی میزان روشن شد