ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی کشتی آزاد در قهرمانی آسیا


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کمیته ملی المپیک، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعنوان قهرمانی زود هنگام رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند دست یافت.

کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود برای افتخار آفرینان آزاد کشورمان در آوردگاه آسیایی آورده است:

باردیگر غیور مردان کشتی آزاد کشورمان موفق شدند در رقابت‌های آسیایی ضمن طنین انداز کردن سرود ملی کشورمان، پرچم پر افتخار ایران عزیز را بارها و بارها در سالن برگزاری رقابت‌ها به اهتزاز در آورده و مایه مباهات و خوشحالی مردم عزیز گردند که بدون تردید این موفقیت بدست نمی‌آمد مگر در سایه تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه فدراسیون و جانفشانی‌های خستگی‌ناپذیر کادر فنی و قهرمانان آن.

ضمن تبریک این قهرمانی ارزشمند به ملت عزیز که همواره دعای خیرشان بدرقه راه این قهرمانان بوده است و دولت محترم و مجلس شورای اسلامی که با حمایت‌های خود مایه دلگرمی جامعه ورزش بوده‌اند به مجموعه موفق فدراسیون کشتی اعم از مدیریت، کادر فنی و قهرمانان آن تبریک گفته و امید است شاهد افتخارآفرینی این عزیزان در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و بازی‌های ریو 2016 باشیم.

آفرین بر شما دلاور مردان ایران زمین که همواره مایه غرور ملی و خوشحالی مردم کشورتان بوده‌اید.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/1IWKXO


ویدیو مرتبط :
بهترین کشتی در روز اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا دوحه 2015