سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ترفندهای انتخاب کاغذ دیواری هماهنگ با دکوراسیون منزل


 ترفندهای انتخاب کاغذ دیواری هماهنگ با دکوراسیون منزلبیست ستون/ کاغذ دیواری به خانه تان رنگ و روح می دهد و باعث می شود نمای منزل تان متحول شود . البته اگر کاغذ دیواری به درستی انتخاب نشود می تواند شما را دلسرد کند . چیزی که مشخص است این است که کاغذ دیواری تصویر متفاوت و ویژه ای روی دیوار ایجاد می کند که از رنگ ها قدرت بیشتری دارد . در ادامه به شما می گوییم که چگونه کاغذ دیواری منزل تان را انتخاب کنید تا مطابق با سلیقه تان باشد و با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان هم همخوانی داشته باشد .

ابتدا باید اتاق هایی که قبلا کاغذ دیواری شده اند را ببینید . تماشای این اتاق ها به شما کمک می کند تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید . مثلا از فروشنده بخواهید تا خانه هایی که از کاغذ دیواری انتخاب شده شما در طراحی دکوراسیون داخلی شان استفاده شده است را به شما نشان دهند تا از نزدیک نمای کاغذ دیواری مورد علاقه تان را روی دیوار ببینید .

کاغذ دیواری تنوع بالایی دارد و برای پیدا کردن کاغذ مورد نظرتان به زمان زیادی نیاز دارید . پس کمی صبر کنید تا بتوانید کاغذ دیواری موردنظرتان را پیدا کنید .

برای این که به نتیجه دلخواهتان برسید ، یک قطعه بزرگ از کاغذ دیواری را همراه خود به خانه بیاورید و روی دیوار منزل تان بگذارید تا ببینید کاغذ دیواری با دکوراسیون و مبلمان اتاق تان هماهنگی دارد یا خیر ؟

باید ببینید به چه طرح و رنگی علاقه دارید . وقتی هدف اصلی تان را پیدا کنید نصف راه را پیموده اید . باید ببینید طرح نرم و لطیف برای دکوراسیون منزل تان می خواهید یا طرح شلوغ با رنگ های براق و گرم ؟

تمام این موارد در تصمیم گیری نهایی شما موثر است . وقتی بدانید به دنبال چه چیزی هستید ، در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده اید . این مورد یکی از اصلی ترین نکات در خرید کاغذ دیواری زیبا و شیک می باشد .

باید ببینید کاغذ دیواری را برای کدام قسمت خانه می خواهید . مثلا اگر می خواهید اتاق کارتان را کاغذ دیواری کنید ، قطعا نباید به دنبال کاغذ دیواری با طرح های گل و بلبل باشید . پس این نکته را هم در هنگام انتخاب کاغذ دیواری مد نظر بگیرید .

باید تمام شرایط و موقعیت اتاق را در هنگام انتخاب کاغذ دیواری در نظر بگیرید . مثلا در اتاق خواب باید به طرح و رنگ انتخابی و ترکیب آن با روتختی ، نورپردازی اتاق و ... توجه کنید . باید بدانید که کاغذ دیواری جلوه ی مدرن و شیک در خانه شماست .

باید به این مساله هم توجه داشته باشید که نمای کاغذ دیواری تان از اتاق های دیگر به چه صورت است . شاید نمای کاغذ دیواری مورد نظر شما از دور آنقدرها هم که تصور می کنید زیبا و جذاب نباشد . پس به این نکته هم در انتخاب کاغذ دیواری توجه داشته باشید .

باید در انتخاب کاغذ دیواری به ظرافت طرح ها و جزئیات آن هم توجه کنید . باید ببینید بافت کاغذ دیواری برای اتاق شما مناسب است یا نه ؟ آیا نیاز و توقع شما را برآورده می کند ؟ خیلی از کاغذ دیواری ها گرچ زیبا هستند اما بافت آن با چیدمان و دکوراسیون داخلی اتاق تان هماهنگ نیست .

از فروشنده برای انتخاب مناسب کاغذ دیواری راهنمایی بخواهید . باید موقعیت خانه و انتظارتان را از کاغذ دیواری برای فروشنده شرح دهید تا به شما کمک کند .


منبع: بیست ستون


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون خانه با نصب کاغذ دیواری روی صفحات مجزا