سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اردوگاه‌های آموزش کشتارِ داعش برای کودکان عراقی


اردوگاه‌های آموزش کشتارِ داعش برای کودکان عراقی

باشگاه خبرنگاران/ گروه تروریستی داعش برای آموزش جنایت و کشتار به کودکان، اردوگاه‌هایی را در موصل عراق را راه‌اندازی کرد.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش، اردوگاه هایی را برای آموزش خشونت، کشتار و عملیات تروریستی به کودکان موصل راه اندازی کرده است.

" فاضل غراوی،" عضو کمیساریای حقوق بشر در مجلس عراق، گفت داعش برای آموزش بیش از هزار کودک عراقی و آشنا کردن آنان با شیوه های قتل و عملیات تروریستی، اردوگاه هایی را در موصل در شمال عراق باز کرده است.

غراوی به خبرگزاری "آسیا" تأکید کرد شمار زیادی از کودکان در شهرهای رمادی و فلوجه از توابع استان انبار در غرب عراق به دست عناصر داعش کشته شده و در گورهای جمعی دفن شده اند.

وی افزود: کمیساریای حقوق بشر درمجلس عراق طرح راهبردی را برای بازپروری کودکانی که درمعرض جنایت های داعش قرار گرفته اند، به ویژه کودکان درمناطق تحت اشغال این گروه درموصل، انبار و برخی از مناطق صلاح الدین و کرکوک، به مجلس ارائه کرده است.

بیش از یک سال پیش، گزارش ها و جزئیاتی درباره اقدام داعش در به کارگیری کودکان و دادن آموزش اقدامات خشونت بار و عملیات تروریستی به آنان با هدف بهره برداری از آنان در درگیری ها به نفع این گروه منتشر شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اردوگاه آموزشی داعش برای کودکان در سوریه