افشای مقصد بعدی لیونل مسی


روزنامه دیلی استار در خبری اختصاصی از مقصد بعدی لیونل مسی در لیگ برتر انگلیس سخن به میان آورد و اعلام کرد که این ستاره آرژانتینی در صورت جدایی از آبی-اناریها به آرسنال خواهد پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. او چند سالی که در بارسلونا بازی می‌کند و با پیراهن این تیم موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

مسی در یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا بازی می‌کند. با این حال تیم های دیگری هم هستند که آرزوی حضور این بازیکن در ترکیب خود را دارند. رسانه‌های بزرگ فوتبال جهان همواره از علاقه مسی به حضور در لیگ جزیره سخن به میان می آورند.

روزنامه دیلی استار نوشت که مسی در صورت جدایی از بارسلونا، لیگ برتر انگلیس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد. این روزنامه انگلیسی حتی از تیمی هم که این ستاره آرژانتینی دوست دارد در آن بازی کند رونمایی کرد و نوشت که مسی می‌خواهد برای آرسنال بازی کند.

به نوشته دیلی استار تیم های منچستر سیتی، منچستر یونایتد و چلسی دوست دارند که مسی را جذب کنند، اما خود این بازیکن آرژانتینی دوست دارد که به آرسنال برود تا شاگرد آرسن ونگر شود.

در صورت پیوستن مسی به آرسنال حداقل حقوق سالیانه 18 میلیون پوند برای او در نظر گرفته خواهد شد و به گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.

مسی چند هفته‌ای است که نمی‌تواند به خاطر آسیب دیدگی به میدان رود. او آخرین روزهای دوران درمان خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال خیلی زیاد به دیدار حساس برابر رئال مادرید که قرار است شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار شود خواهد رسید.

در غیاب مسی آبی-اناری‌ها با درخشش نیمار بازی‌های خوبی را در رقابت های لیگا به نمایش گذاشتند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی جای دارند. نیمار در غیاب مسی نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای این ستاره آرژانتینی باشد. درخشش او باعث شده است تا بعضی از رسانه‌ها از احتمال فروش مسی در پایان فصل سخن به میان آورند.

مسی چهار بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است و در سال 2015 هم شانس نخست رسیدن به توپ طلا است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی - تکنیک های مسی - لیونل مسی 2014- دانلود کلیپ جدی