سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کار عجیب زن 31 ساله برای انتقام از همسرش


سیمرغ/ هالی ۳۱ ساله قبل از اینکه مستقیما به سالن بولینگ هالیوود در هارویچ نزدیک بولتون شیرجه برود، اتومبیل را به سمت دو نفر نگهبان و درهای شیشه ای حرکت داد و مشتری ها خودشان را این طرف و آن طرف انداختند تا در امان بمانند، پس از آن کل مرکز خدمت رسانی به مشتری ها را نابود کرد و وارد سالن شد. او خسارتی به مبلغ ۱۴۰۰۰ پوند ایجاد کرد.
پس از آن آقای جونز وارد صحنه شد، دوان دوان به سمت اتومبیل رفت و گفت: «ماشین مرا نابود کردی.»
ژف ویلان مامور پیگرد ماجرا به دادگاه گفت: «او برای آقای جونز پیغام فرستاده بود که ترکش نکند و به خانه برگردد. چندین بار در فیس بوک برای او پیام گذاشته بود که قلبش شکسته و از نظر روحی به شدت صدمه دیده است»کمی بعد آقای جونز وضعیت خود را در فیس بوک به «مجرد» تغییر داد.
هالی که به خاطر رها شدن آن هم به صورت اینترنتی کلافه شده بود، بچه های ۱۱، ۵ و یک ساله اش را در خانه کنار خواهر آقای جونز گذاشت و ساعت ۱۰ صبح شاهدان او را دیدند که با ماشین آقای جونز بیرون سالن بولینگ ایستاده است و موتور به شدت صدا می دهد.پس از آن وی با سرعت اتومبیل را به سمت ورودی هدایت کرد. خوشبختانه هیچ کس در این ماجرا صدمه ندید.
حکم هالی نه ماه زندان و دو سال حکم تعلیقی است. دادگاه هالی را به مدت ۱۸ ماه از رانندگی منع کرد و پس از آن نیز به مدت چهار ماه از ساعت ۸ شب تا ۷ صبح منع قانونی رانندگی برای او قرار داد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انتقام گرفتن زن از ماشین همسرش....