امام جمعه شهرکرد:نرمش‌های گذشته در مسئله هسته‌ای باید جبران شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جامعه باید در دانش هسته‌ای و غنی سازی و دستاوردهای دیگر به همان جایگاه اولی که بوده، دست پیدا کند و این مهم نیز تنها با مقاومت و تکیه بر توان داخلی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز جمعه 20 فروردین ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، 20فروردین ماه روز ملی فن‌آوری هسته ای را یادآور شد و گفت: مسئله هسته ای در کشور ما جایگاه خودش را پیدا کرده و مردم هم در شعارهای خودشان، بر حفظ این حق مسلم و فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای در جهت رفع نیاز جامعه بشری که از حقوق مسلم هر ملتی است و امت اسلامی باید آن را دنبال کند و هیچ گونه نرمشی در این جهت نباید صورت بگیرد، تاکید کرده و می‌کنند.

وی با تاکید بر این که نرمش‌های گذشته در مسئله هسته‌ای باید جبران شود، تصریح کرد: گذشته هر چه بوده گذشته است و آقایان باید نرمش‌های گذشته خودشان در مسئله هسته‌ای را جبران کنند و این علم و فن‌آوری و دستاورد بسیار ارزشمند را برای کشور حفظ و صیانت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، هنر انقلاب اسلامی را یک عرصه گسترده و وسیع خواند و گفت: هر کس هر گونه استعداد و هنری که دارد باید برای منظر قرار دادن ارزش های اسلامی به میدان بیاورد.

وی تاکید کرد: هنرمند متعهد باید ارزش‌های ناب اسلامی از جمله جهاد، ایثار، شهادت، فداکاری و استکبارستیزی را که جزو ارزش‌های والای دین هستند، هنرمندانه به تصویر بکشد و در دید و منظر جامعه قرار بدهد.

نکونام 21 فروردین سالروز افتتاح حساب صد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را یادآور شد و گفت: تاسیس حساب صد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از کارهای زیبا و ماندگار امام خمینی (ره) با هدف حل مشکل مسکن کشور با همیاری و کمک مردم و دولتمردان بود.

نکونام با تاکید بر این که فرمان حضرت امام برای تاسیس بنیاد برکت یک فرمان همیشه زنده و پویاست، گفت: تأسیس این مجموعه و حساب از ضرورت‌هاست که باید با مطالبه و پیگیری مستمر از این مجموعه اجازه نداد خدایی نخواسته اهداف و برنامه‌ها کم رنگ شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان درپایان به آغاز ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب، شعبان و رمضان از جمله فرصت‌های مغتنمی است که خدای متعال برای تطهیر دل و جان به بندگان خود داده تا بتواند تیرگی‌ها و ظلمت‌ها را از دل و جان خود پاک کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
امام جمعه شهرکرد از بیمارستان مرخص شد