علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تذکر۵نماینده مجلس به ۲وزیر درباره قرائت پیام سران فتنه دریک مراسم


به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و وزرا قرائت شد.

بر این اساس، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، علیرضا منظری توکلی نماینده بافت، حسین آذین نماینده رفسنجان، موسی غضنفرآبادی نماینده بم و حسین فتاحی نماینده شهربابک در تذکر کتبی مشترک به وزرای کشور و آموزش و پرورش، خواستار توضیح درباره علت تبدیل جلسه تجلیل از یک نیکوکار فرهنگی به میتینگ سیاسی یک جریان تندرو و قرائت پیام یکی از سران فتنه شدند.

همچنین نصرالله پژمان‌فر، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، جواد کریمی قدوسی و سیدهاشم بنی‌هاشمی نمایندگان مشهد در مجلس و نیز محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران در تذکر کتبی مشترک به علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار توضیح درباره تصمیم نامناسب سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری شرکت ایران‌ایرتور و خسارات وارده به بیت‌المال شدند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک نیز در تذکر به وزیر کشور، خواستار توضیح وی درباره علت ارائه مجوز غیرقانونی به عوامل فتنه برای برپایی همایش سیاسی در یک چلوکبابی (در قرچک) شد.

نماینده ورامین همچنین در تذکر دیگری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم برخورد قانونی با نشریات اصلاح‌طلب که درباره مردم انقلابی ورامین و پیشوا از ادبیات توهین‌آمیز استفاده کرده‌اند، تاکید کرد.

قاسم جعفری و موسی‌الرضا ثروتی نمایندگان بجنورد و جاجرم نیز در تذکر مشترک به وزیر آموزش و پرورش، خواستار توضیح علت برخورد خارج از عرف رئیس آموزش و پرورش جاجرم با امام جمعه این شهر به دلیل اعتراض امام جمعه به حذف شعار «مرگ بر آمریکا» از مراسم ۱۳ آبان امسال شدند.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با واردات ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق تاکید کرد؛ این نماینده همچنین در تذکر کتبی دیگر به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار خلع‌ید واسطه‌ها و دلالان از بازار محصولات کشاورزی شد.

رضا صابری نماینده مردم رامیان و آزادشهر نیز در تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح درباره علت عدم پرداخت خسارت به کشاورزان استان گلستان در سال جاری شد.


ویدیو مرتبط :
پیام رهبر به سران فتنه