علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۱۴ داوطلب انتخابات مجلس در دلفان و سلسله تائید صلاحیت شدند


جعفر طولابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله اظهار داشت: در مجموع پس از بررسی های صورت گرفته از سوی هیئت های نظارت ۱۴ داوطلب انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به تعداد دواطلبان ثبت نامی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله عنوان کرد: در مجموع برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله ۳۵ داوطلب ثبت نام کرند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دلفان بیان داشت: از این تعداد ۱۴ نفر صلاحیتشان احراز شد.

طولابی با اشاره به اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده این حوزه انتخابیه بیان داشت: داوطلبان تائید صلاحیت شده شهرستان دلفان شامل محمدامین رضوانی، سیدعلی نوربخش، علی مرادی‌کاکاوندی، علی چراغیان، یدالله فلاحی کریم آبادی و حمید رضا فرخ شاهی هستند.

وی همچنین داوطلبان تائید صلاحیت شده شهرستان سلسله را عظیم دادگر، منوچهر عبدی‌پور، حمیدرضا شیراوند، عباس حسنوند، هادی احمدی، حجت‌الله خدایی‌سوری، علی‌باقر طاهری‌نیا، علی نوریان عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
نماینده لرستان در مجلس هفتم(حوزه سلسله و دلفان)- قسمت دوم-