فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دوران خواندن کتاب به صورت کاغذی رو به زوال است


ناهید بنی‌اقبال، استادیار علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی و داور جایزه کتاب سال در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ جایزه کتاب سال را یک جایزه فرهنگی دانست و گفت: این جایزه باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود. نویسندگان با انگیزه بردن جایزه به دنبال تألیف کتاب نیستند. در حالی که در سینما کارگردان و تهیه‌کننده از روز اول با این هدف که برنده جایزه شود، شروع به ساخت فیلم می‌کنند. اما در کتاب چنین مسأله‌ای وجود ندارد. کتاب تدوین، نوشته و وارد بازار می‌شود و در نهایت به جایزه کتاب سال راه پیدا می‌کند.

این داور کتاب سال افزود: متأسفانه وضعیت چاپ کتاب در کشور ما خوب نیست‌، چرا که دوران خواندن کتاب به صورت کاغذی رو به زوال است.

بنی‌اقبال در پایان گفت: کتاب‌هایی که نامزد جایزه کتاب سال می‌شوند، باید کارکرد چند جانبه داشته باشد و اهداف متعددی را پوشش دهند. برای تحقق این هدف تالیف، گردآوری و.... کتاب باید به صورت کارگروهی انجام شود چرا که این کار از عهده یک نفر خارج است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاطره سرباز اهل سنت از دوران سربازی با شهید حججی و علاقه بی حد او به کتاب خواندن