سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت جدید وان پلاس X ویژگی Android Security Patch Level را به این گوشی اضافه میکند


آپدیت جدید وان پلاس X ویژگی Android Security Patch Level را به این گوشی اضافه میکندمجله سخت افزار/ یکی از ویژگی هایی که کمپانی گوگل به همراه آخرین سیستم عامل خود یعنی اندروید 6.0 معرفی کرد این است که تاریخ آخرین بسته امنیتی که روی گوشی شما نصب شده را نشان میدهد. این گزینه در اندروید 6.0 در تنظیمات و قسمت درباره ی تلفن به همراه نسخه ی بیلد و نسخه ی سیستم عامل و ... جای گرفته است. تمامی گوشی هایی که دارای اندروید مارشمالو هستند از این گزینه نیز برخوردار هستند. اما این که چرا این گزینه به وان پلاس X اضافه شده است و یک خبر محسوب میشود جوابش این است که زیرا نسخه ی اندروید وان پلاس X هنوز لالی پاپ 5.1.1 است و این گزینه در ورژن جدید رابط کاربری وان پلاس موسوم به Oxygen OS 2.2.0 اضافه شده است.

همان طور که گفته شد کمپانی وان پلاس در حالی که هیچ یک از 3 گوشی هوشمند خود که تا کنون ساخته است را به اندروید 6.0 فعلا به روز نکرده است اما در آپدیت رابط کاربری جدید خود قابلیت Android Security Patch Level را که در انحصار اندروید نسخه ی 6.0 است را به میان رده ی خود یعنی وان پلاس X اضافه کرده است.به نظر میرسد تیم وان پلاس همچنان به شدت در حال کار بر بر روی نسخه ی 6.0 سیستم عامل اندروید برای گوشی های خود هستند اما در اقدامی جالب تصمیم گرفتند که پیش از آپدیت کردن به نسخه ی 6.0 این قابلیت را به وان پلاس X اضافه کنند.اما این بسته ی امنیتی آخرین بسته ی امنیتی گوگل نبوده است و بسیاری از کاربران این کمپانی با توجه به آسیب پذیری هایی که در سال2015 نمایان شده بود میخواهند گوشیشان آخرین بسته ی امنیتی را نصب داشته باشد.

وان پلاس X دومین گوشی معرفی شده از سوی وان پلاس در سال 2015 پس از وان پلاس 2 است و سومین گوشی تولید شده توسط کمپانی وان پلاس به شمار میرود.این گوشی را میتوان میان رده ای از لحاظ قیمت و پرچم داری از لحاظ مشخصات دانست که از ارزش خرید بسیار بالایی بر خوردار است. وان پلاس X از مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی به همراه پردازنده ی اسنپدراگون 801 بهره مند است. 3 گیگابایت حافظه ی اصلی و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش توسط میکرو SD از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند به شمار میرود.وان پلاس X از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه برخوردار است. این گوشی هم اکنون با قیمت 249 دلار قابل سفارش است. همان طور که گفته شد این گوشی هنوز آپدیت 6.0 را دریافت نکرده است اما مطمئنا وان پلاس به زودی این آپدیت را برای این گوشی ارائه میکند و نکته ی مهم این است که این گوشی در حال حاظر از آخرین بسته های امنیتی گوگل پشتیبانی میکند که نکته ی حائز اهمیتی به شمار میرود.

این بسته های امنیتی به همان سیاست گوگل بر میگردد که مدت ها قبل حرف از بسته های امنیتی ماهانه برای این سیستم عامل در میان بود و مشخص شد که گوگل بر روی آن کار کرده است.


منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
ویژگی های رام اختصاصی Oxygen OS وان پلاس وان - گجت نیوز