سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل در نیمه اول سال جاری میلادی احتمالاً ۴ میلیون دستگاه آیپد پرو ۹.۷ اینچی خواهد فروخت


اپل در نیمه اول سال جاری میلادی احتمالاً ۴ میلیون دستگاه آیپد پرو ۹.۷ اینچی خواهد فروخت

واحد تحقیق و تحلیلِ سایت «دیجی تایمز»، در گزارشی امروز آورده که انتظار می رود آیپد ایر ۲ با قیمت ۳۹۹ دلاری ارزان و جدیدش در نیمه ی اول سال جاری بیشترین فروش را در میان محصولات هم خانواده ی کمپانی سازنده اش رقم بزند.

این سایت می افزاید احتمالاً در بازه ی زمانی یاد شده ۴ میلیون عدد از آیپد پرو ۹.۷ اینچی تازه از راه رسیده نیز به وسیله کاربران خریداری خواهد شد. و البته احتمالات حکایت از آن دارند که صد دلار کاسته شدن از قیمت آیپد ایر ۲ سبب گردد تا فروش آیپد مینی ۴ کاملاً تحت تاثیر این موضوع واقع گردد.

ناگفته نماند نمونه پروی دارای مجهز به نمایشگر ۹.۷ اینچی فضای خالی را پر می کند که تا پیش از این مابین آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی – با قیمت پایه ۷۹۹ دلار – و آیپد ایر ۲ – با قیمت پایه ۴۹۹ دلار – وجود داشت؛ اکنون قیمت دستگاه مورد اشاره برای نمونه وای-فای و ۳۲ گیگابایتی آن ۵۹۹ دلار است و برای مدل های بهر به یقین باید هزینه ای بیشتر را بپردازید.

اگر در روزهای پیشین اپل امید داشت که آیپد ۱۲.۹ اینچی تحلیل رفتن تقاضا برای تبلت هایش را متوقف نماید، حال با آمدن مدلی کوچکتر از آن و همچنین کاهش قیمت برخی از دستگاه های مشابه این امیدها پر رنگ تر و جدی تر شده اند.

هر چند که بازار تبلت ها به صورت کلی طی یکی دو سال اخیر پر رونق نبوده و کاربران آن همانند دنیای اسمارت فون ها با شرایطی رو به رو نمی شوند که هر دو سال یکبار احساس نمایند لازم است دستگاه خود را ارتقا دهند.

منبع: PhoneArenaDigiTimes

برچسب‌ها:آیپد پروآیپد پرو ۹.۷ اینچیاپلاخبار تکنولوژی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل