سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوای اصفهان در وضعیت پاك قرار دارد


به گزارش ایرنا، میانگین شاخص كنترل كیفی هوای اصفهان از روز گذشته تاكنون در ایستگاه های مراقبت دائم بر حسب شاخص آلودگی هوا امروز (شنبه) عدد 46 (AQI) را نشان می دهد.
همچنین وضعیت كیفی هوا در ایستگاه میان احمد آباد 48، بلوار دانشگاه 45، میدان امام حسین 49، چهار باغ خواجو 42 و بزرگراه خرازی 52 (AQI) گزارش شده است.
وضعیت كیفی هوا در شهرستان شاهین شهر 46، خمینی شهر 45، مباركه 42 و سجزی 54 (AQI) ثبت شده است.
بر اساس شاخص آلودگی هوا، این شاخص از اعداد 0 تا 50 هوای خوب، 51 تا 100 هوای متوسط ، 101 تا 150 هوای ناسالم برای گروه های حساس، 151 تا 200 ناسالم، 201 تا 300 خیلی ناسالم و 301 تا 500 خطرناك محسوب می شود.
مركز پیش ‌بینی وضعیت جوی اداره كل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام كرد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی، بیانگر گذر امواج ناپایدار از استان است.
بر این اساس در سه روز آینده به تناوب و در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید، بارش‌های رگباری و رعدوبرق بویژه در مناطق شمال غرب، شمال و شمال شرق و بخش هایی از مركز وجود خواهد داشت.
در این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان احتمال بارش برف وجود دارد.
حداقل دما در برخی مناطق استان بین ۱ تا ۳ درجه كاهش خواهد داشت.
ت/6994/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روز هوای پاك گرامی بدار یا ندار؟