سایه ابرو، آموزش تصویری آرایش حرفه ای ابرو گام به گام - آکا


در این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد سایه ابرو را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

به نقل از آکاایران: احتمالا تا به حال دیده اید که بعضی ها آنقدر ابروهای زیبایی دارند که انگار یک نقاش ماهر ساعت ها روی آن کار کرده است. حالا ما می خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا خود شما تبدیل به همان نقاش ماهر شوید و بهترین ابرو را برای خود طراحی کنید.

سایه ابرو,سایه ابرو چیست,سایه ابرو دائم

سایه ابرو,سایه ابرو چیست,سایه ابرو دائم,استفاده از سایه ابرو,انتخاب سایه ابرو,سایه ابرو مناسب,راهنمای خرید سایه ابرو,کیک ابرو,سایه ابرو روشن,پودر ابرو

سایه ابرو

وقتی هر روز به آرایش صورت زیبایتان می پردازید، نباید قدرت فوق العاده ابروهایتان را دست کم بگیرید. چشم ها اولین جایی هستند که به آنها توجه می شود و ابرو به مثابه قاب زیبایی برای چشم می ماند.

شما می توانید با ابروهایی پر و کامل، قدرت و شور جوانی چشمانتان را به دیگران منتقل کنید. صاف و مرتب کردن ابروها قدم اول برای حالت دهی به آن ها است. نکته ای که در این مرحله حائز اهمیت است تعادل در قوس و کمان ابروها است. تکنیک های متفاوتی برای پر کردن ابروها وجود دارد.

قانون کلی این است که رنگ ابروان باید دو درجه روشن تر از رنگ مویتان باشد. عکس این قضیه برای آنهائی که دارای موی بلوند و یا موی روشن هستند نیز صدق می کند. ابروان باید دو درجه تیره تر از رنگ مو باشند. آمریکائی های سیاه پوست و زنان هیسپانیک معمولاً فکر می کنند که ابروان قهوه ای تیره برایشان مناسب ترین است. در حالی که زنان  آسیائی با رنگ ابروی مشکی بهتر به نظر می رسند. اما قانون گاهی می تواند شکسته شود. بعضی از خانم های بلوند با ابروانی مشکی بسیار زیبا به نظر می رسند ( به مرلین مونرو فکر کنید) افراد سبزه دارای های لایت بور در صورت اضافه کردن مقداری رنگ طلائی یا بور به ابروانشان به وسیله مداد یا پودر، بسیار زیبا به نظر می رسند.

آرایشگران هنرمند گاهی دوست دارند ابروان مدل های مو مشکی را بی رنگ کنند این کار می تواند برای بعضی چهره ها خیلی شیک باشد.

نقطه شروع برای ابروها

1. موهای زیر ابرو رابا موچین بردارید حواستان باشد به شکل ابروآسیبی نرسانید.

2. اگر لازم است با تیغ ابرو موهای خیلی ریز زیر ابرو را که با موچین برداشته نمی شود  اصلاح کنید.  3. اگر موهای ابرو بلند است، با یک برس ریمل آنها را به سمت بالا شانه کنید.  4. حالا با قیچی ابرو که سر آن کمی زاویه دار است ، موهای بلندی را که با برس ریمل شانه کردید، پیرایش کنید.  5. اگر ابروهای خیلی نامرتبی دارید یک بار هم آنها را به سمت پایین شانه کرده و موهای خیلی بلندش را قیچی کنید.  بعد از پیرایش با قیچی باید ابروها چنین حالتی پیدا کنند،با مقایسه این شکل و حالت اول می توانید تفاوت را ببینید.  6. حالا با مداد ابرو قاب زیرین ابرو را بکشید تا مرز آن کاملا مشخص شود.  حالا باید داخل ابروها را با پودر یا سایه ابرو پر کنید، اگر در این مرحله مهارتی ندارید می توانید یک ورق پلاستیکی را زیر ابروهایتان بگیرید تا پودرها روی پلک پخش نشود.

خط مرزی زیر ابرو باید کاملا مشخص باشد،اما دیگر جاهای ابرو باید حالتی طبیعی داشته باشد. 

7. برس ابرو رادر سایه یا پودر مخصوص ابرو بزنید و خیلی آرام داخل ابرو را پر کرده، می توانید از کمان ابرو کار را شروع کنید.  8. با ضربات آهسته ابرو را پر کنید، در این مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر کمی تیره تر و کمرنگ تر استفاده کنید، یعنی برای کناره های ابرو از کم رنگ تر و داخل ابرو پر رنگ تر .حواستان باشد به هیچ وجه نباید پودر اضافی روی برس باشد.  9. حالا با برس و چشم تان می توانید حالت ابرو را چک کنید و بفهمید که آیا ابرو خیلی کوتاه است یا اندازه مناسبی دارد. باید بتوانید با خطی راست، گوشه خارجی ابرو را به دم ابرو وصل کنید.  10. در نهایت با مقدار خیلی کمی پودر  ایرادات را برطرف کنید، حواستان باشد به هیچ وجه، روی ابرو پودر اضافی باقی نماند.  11. حالا با یک برس ریمل تمیز رنگ های ابرو را یکنواخت کنید، زیرا این برس کشیدن تمام پودرهای اضافی را نیز پخش می کند و به ابرو حالتی طبیعی تر می دهد.  12. اگر لازم است زیر ابرو را کانسیلری که یک درجه از رنگ پوست تان روشن تر است، بمالید تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهایتان تمیزتر به نظر برسند.  اگر ابروهایتان به راحتی منظم نمی شوند، توصیه می کنیم ازمقداری ژل سبک استفاده کنید، البته اسپری مو به همراه یک برس ریمل هم می تواند کمک کننده باشد.  14.حالا روی استخوان ابرو، مقداری سایه کم رنگ بزنید تا رنگ زیر ابرو یکنواخت شود و ابرو و حالت آن منظم تر و تمیزتر به نظر برسد و شکل ابرو نیز خود را بهتر نشان دهد. 

مرحله نهایی

همان طور که می بینید ابروها حالتی متفاوت به خود گرفته اند انگار که نقاشی شده اند.

گردآوری خانواده اکاایران

برچسب ها : . . . . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
آموزش تصویری روش درست آرایش چشم و ابرو ها