ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرار ديروز: شکايت مي‌کنم، کرار امروز: هرگز شکايت نمي‌کنم!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 16:25

کرار ديروز: شکايت مي‌کنم، کرار امروز: هرگز شکايت نمي‌کنم!

نامه نيوز/ بازيکن عراقي در مصاحبه با سايت باشگاه استقلال از علاقه اش به ادامه حضور گفت و تاکيد کرد قصد شکايت ندارد. جاسم کرار درباره ديدار تيمش برابر فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفي، گفت: دلم مي‌خواست مقابل فولاد بازي کنم اما از راه دور بچه‌ها را تشويق مي‌کنم و براي‌شان آرزوي موفقيت دارم. دوست داشتم پيش از مسافرتم با باشگاه به توافق مي‌رسيدم اما فرصت نشد و اميدوارم پس از بازگشت به ايران به نتايج خوبي با مسئولان تيمم برسم. شک نکنيد کرار هرجا باشد، دلش با استقلال است.
کرار در پاسخ به اين پرسش که آيا تنظيم شکايت شما از استقلال و ارجاع آن به فيفا صحت دارد؟ تصريح کرد: به هيچ عنوان اين مطلب صحت ندارد و من از استقلال شکايت نمي کنم. من عضوي از خانواده استقلال هستم و مانند يک بازيکن حرفه‌اي در يک تيم بزرگ بايد با باشگاه حرفه‌اي عمل کنيم و تصميم بگيريم نه هيجاني و به دور از منطق. مطمئن باشيد شکايتي در کار نيست. دوست دارم همه چيز به خوبي پيش برود تا بتوانم به کارم در استقلال ادامه دهم.
وي با اشاره به اين‌که گفته مي‌شود قرار است يکشنبه هفته آينده در جلسه‌اي با حضور افشارزاده و مظلومي درباره‌اش تصميم‌گيري شود، توضيح داد: انشاالله خير است. هرتصميمي که باشگاه بگيرد من از آن تمکين مي‌کنم. افشارزاده مثل پدرم است. اواخر فصل پيش هم زماني که با او صحبت کردم بسياري از مشکلاتم را حل کرد.
هافبک استقلال درباره پرويز مظلومي، سرمربي اين تيم گفت: مظلومي مربي دلسوز، مهربان و بزرگي است. چهار سال پيش بود که با او آشنا شدم و افتخار شاگردي‌اش را داشتم. مظلومي با همه وجود براي موفقيت تيمش تلاش مي‌کند و به همين دليل محبوبيت خاصي بين هواداران دارد. اميدوارم مشکلاتم به زودي برطرف شوند تا با همه وجود در خدمت استقلال، هوادارانش و پرويزخان باشم.
کرار همچنين خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران رخصت؛ برمي‌گردم و با افتخار به باشگاه محبوبم مي‌آيم. قلب و ذهنم هميشه با طرفداران راستين استقلال است، چون خودم را به آنها مديون مي‌دانم. دوست دارم بازهم فريادهاي پرشور طرفداران استقلال را بشنوم. دلم مي‌خواهد ميان خنده‌هايشان صدايم کنند و به سمت‌شان بروم. از همين حالا دلم براي آن‌ها تنگ شده است.
اين مصاحبه در حالي منتشر شده که کرار و مديربرنامه هايش بارها استقلال را تهديد به شکايت کرده اند!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
یا کرار یا کرار - آهنگ عربی زیبا