حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ و کامبیز دیرباز در سریال رمضانی


مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو از کلید خوردن سریال ماه رمضان سال آینده شبکه دو که با عنوان «خوشه‌های رنج» ساخته خواهد شد، خبر داد.

مسعود صباح در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، گفت:‌ «خوشه‌های رنج» در 30 قسمت به کارگردانی جواد افشار، به نویسندگی آرش قادی و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی جمعه، 30 بهمن‌ماه در تهران کلید می‌خورد.

این مجموعه یک ملودرام خانوادگی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و توجه به تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، رضا توکلی و سوگل طهماسبی از جمله بازیگرانی هستند که فعلا حضورشان در سریال ماه رمضان شبکه دو قطعی شده است.

وی همچنین اعلام کرد: بخشی از تصویربرداری سریال «خوشه‌های رنج» در تهران و بخشی دیگر در شمال کشور می‌گذرد. بخش زیادی از نگارش متن این سریال انجام شده و تا به امروز 20 قسمت از فیلمنامه آماده است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در پایان گفت: سریال «خوشه‌های رنج» همان‌طور که اعلام کردم یک درام خانوادگی است اما در عین حال به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در قالب خانواده نگاه ویژه دارد. افشین احمدی مدیریت تصویربرداری این مجموعه را نیز بر عهده دارد.

به گزارش ایسنا، سریال «کیمیا» آخرین سریال جواد افشار بود که به تازگی پخش آن از شبکه دو سیما به پایان رسید. «مادرانه» از دیگر سریال‌های افشار است که ماه رمضان 92 از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کامبیز دیرباز ، وحید الهویی ، سریال میکائیل