گریزمن: این فصل از آن اتلتیکو مادرید است


ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که فصل جاری از آن اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه مارکا، آنتوان گریزمان در فصل جاری لالیگا عملکرد درخشانی داشته و به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر هم انتخاب شده است.

گریزمان در مورد شرایط کنونی روخی بلانکو گفت: خوشبختانه در مسیر درستی حرکت می‌کنیم و با نتایج خوبی که به دست آوردیم، نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. از عملکردمان در اتلتیکو مادرید خوشحال هستم. در آغاز فصل اهدافی را برای خودم تعیین کردم و امیدوارم به آنها برسم. باید به تلاشم ادامه دهم.

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید ادامه داد: اطمینان دارم فصل جاری برای ما خوش‌یمن خواهد بود و می‌توانیم در رقابت‌های مختلف از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم و در نهایت هم قهرمان شویم.

اتلتیکو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آیندهوون برود. گریزمن درباره این دیدار حساس گفت: هر 16 تیم راه یافته به یک هشتم نهایی با شایستگی به این مرحله راه پیدا کردند و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد. پیکار برابر آیندهوون به هیچ وجه آسان نیست و برای پیروزی در این دیدار باید خیلی تلاش کنیم.

گریزمن فصل قبل هم بازی‌های درخشانی را برای اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشت و از بهترین بازیکنان این تیم بود. او پیشنهادهای زیادی از تیم‌های بزرگ اروپایی داشت اما ترجیح داد در اتلتیکو مادرید باقی بماند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بهترین گلهای آنتوان گریزمن در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶