سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده نیروی انتظامی كرمانشاه: مراكز مشاوره ناجا در كاهش حجم پرونده های قضایی نقش مهمی دارد


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم منوچهر امان اللهی روز سه شنبه در جلسه ای كه به مناسبت روز مددكار در دفتر فرماندهای نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: مددكار اجتماعی نه تنها در ایران، بلكه در جهان نیز به عنوان یك رشته علمی - كاربردی و یك حرفه انسانی - اجتماعی جدید مطرح است.
وی اظهار كرد: خانواده به عنوان سنگ بنای تمدن بشری جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد، زمانی آحاد جامعه از سلامت لازم و كافی برخوردارند كه خانواده سالم و متعادل باشد، خانواده ای كه در آن اعضاء احساس امنیت كرده و در بین آنان تفاهم، درستی، عشق و صمیمیت حاكم باشد.
وی ادامه داد: هم اكنون به دلیل نقش عظیم خانواده در ترقی و توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این كانون را از جهات گوناگون مورد حمایت قرار می دهند تا استحكام آن را فراهم سازند و از فروپاشی آن به علل مختلف جلوگیری كنند.
فرمانده انتظامی استان در خصوص اهمیت و ضرورت مشاوره بیان كرد: نیروی انتظامی در طول سال های اخیر با اتكا به جامعه محوری و فعالیت های پیشگیرانه و استفاده از مراكز مشاوره و مددكاری در سطح استان ها اقدامات گسترده ای در جهت آسایش و بهداشت روانی خانواده ها در جامعه برداشته است.
سردار امان اللهی گفت: در مجموعه ناجا روش های سنتی مانند اقدامات خاص پلیسی و شكایات و پرونده ها با توجه به اقتضای زمانی در سال های اخیر به حوزه آموزش و فرهنگ ورود پیدا كرده و در این راستا مراكز مشاوره و مددكاری كلانتری ها نیز با تعاملات نزدیك با سازمان ها، ادارات و مدارس در حل تعارض های فردی و خانوادگی و بررسی میدانی مشكلات گام موثری را در ایجاد جامعه ای آرام و خانواده ای سالم برداشته است.
وی معاون اجتماعی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان كرمانشاه را ملزم به بكارگیری مقتدرانه مددكاران در جهت برگزاری كارگاه های آموزشی منسجم تر نسبت به گذشته در سطح مدارس، مراكز فرهنگی، مساجد و انجام فعالیت های پیشگیرانه در جهت شناسایی خانواده های در معرض خطر برای جلوگیری از گسترش جرم در جامعه كرد.
7445/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
NOPO special police unitیگان ویژه ی نیروی انتظامی(ناجا)