فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هیچ اثری در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری سرسری گرفته نمی‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، عزت‌الله الوندی، دبیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری، درباره شورای سیاست‌گذاری این دفتر گفت: از ابتدای امسال یک شورای سیاست‌گذاری را در دفتر ادبیات کودک و نوجوان تشکیل دادیم که اعضایش همه از نویسندگان باتجربه کودک و نوجوان هستند. خود آقای فتاحی به عنوان رئیس دفتر در این شورا هستند و آقای دهقان هم که مدیر سابق دفتر بودند و از نویسندگان کودک و نوجوان هستند به همراه دیگر نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان این شورا را تشکیل می‌دهند. 

وی ادامه داد: اعضای این شورا در زمینه‌های مختلف نیازسنجی می‌کنند و بر اساس نیازهای حوزه ادبیات کودک و نوجوان، پیشنهادهایی را به جلسات شورا ارائه می‌دهند و شورا پس از حلاجی این پیشنهادها درباره آن ها تصمیم‌گیری می‌کند و طرح‌های خوب و قابل قبول و قابل اجرا را انتخاب می‌کند و بر اساس این طرح‌ها به نویسنده‌ها پیشنهاد کار می‌دهد تا کارهای جدیدتر انجام بگیرد. 

این نویسنده کودک و نوجوان گفت: فکر می‌کنم تشکیل این شورای سیاست‌گذاری گام بلندی بود برای رسیدن به طرح‌های تازه که از امسال در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری صورت گرفت.

دبیر دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری درخصوص کیفیت آثاری که به عنوان خروجی از این دفتر منتشر می‌شود، گفت: در دفتر ادبیات کودک و نوجوان همچنین شورایی وجود دارد که محتوای آثار ارسال‌شده را بررسی می‌کند. این شورا یک شورای کاملا تخصصی است که شامل تعدادی از نویسنده‌ها و شاعران کودک و نوجوان می شود؛ کسانی که خودشان در این زمینه تجربه کافی داشته و کارهای قابل قبولی از آن‌ها منتشر شده است. 

الوندی در پایان افزود: اعضای این شورا به نوعی متخصصان عرصه ادبیات کودک و نوجوان هستند و من می‌توانم صددرصد این قول را بدهم که هیچ کاری در دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری سرسری و بدون بررسی دقیق از دست ما درنرفته و همه کارهای این دفتر توسط این شورا کارشناسی شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SY5QIZ


ویدیو مرتبط :
حوزه هنری کودک و نوجوان در یک نگاه