فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیشنهاد مجزا شدن دبیران جوایز کتاب سال، جلال و پروین به شورای عالی انقلاب فرهنگی


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی‌راد دبیر کتاب سال و جلال آل احمد و پروین اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از طرح پیشنهادی توسط دبیرخانه جایزه کتاب سال به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: این پیشنهاد جدید را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده‌ایم و آن این است که بر خلاف اکنون دبیر جایزه هر سه جایزه کتاب سال، جلال آل احمد و پروین اعتصامی یک فرد است مجزا انتخاب شود.

وی گفت: به عبارت دیگر جایزه کتاب سال، جایزه آل احمد و جایزه پروین اعتصامی هر یک برای خود دبیرهای جداگانه داشته باشند و اینگونه نباشد که یک فرد دبیر هر سه جایزه به شمار برود.

دبیر علمی جایزه کتاب سال، جلال آل احمد و پروین اعتصامی افزود: این پیشنهاد در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شده و تصور می‌کنم توافقات اولیه نیز انجام شده است اما هنوز نظر رسمی شورا اعلام نشده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دکتر روحانی