چند نکته برای علاقه مندان به شلوار جین -آکا


1394/11/23

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

چند نکته برای علاقه مندان به شلوار جین -آکا

آکاایران: چند نکته برای علاقه مندان به شلوار جین

شاید به جرات بتوان گفت که شلوار جین تنها لباسی است که امروزه اکثر جوان ها به آن علاقه دارند. شلوار جین را بسته به هر محیطی می توان پوشید، حتی در محیط کار.

به گزارش آکاایران بله، اگر در محیط کار برای شما اونیفورم خاصی طراحی نشده باشد، به راحتی و زیبایی می توانید شلوار جین بپوشید. البته اگر امروز اولین روز کار شماست، بهتر است با لباس رسمی تر به سر کار بروید، به پوشش سایر کارمندان نگاه کنید و با توجه به شرایط محیط کار شلوار جین بپوشید.

شلوار جین را می توان در میهمانی ها هم استفاده کرد.

پوشیدن یک تاپ کار شده یا بلوز شیک به همراه شلوار جین، مخصوصا جین های کمرنگ، از شما تیپی زیبا و جوان پسند می سازد.

بهترین رنگ هایی که معمولا با شلوار جین ست می شوند، در درجه اول رنگ های قرمز، زرد، سبز، نقره ای، خاکستری، و آبی و در درجه دوم رنگ های بنفش، آلبالویی، زرشکی و فیروزه ای می باشد.

اگر ران های چاق یا پری دارید، بهترین شلوار جین برای شما شلواری است که به پاهایتان بچسبد یا اصطلاحا پاهایتان جین را پر کند.

اگر ران های لاغری دارید، شلوار جین راسته و اگر شکم و پهلو دارید جین دمپا انتخاب کنید.

مناسب ترین پالتو یا مانتویی که می توان با شلوار جین پوشید، مانتو یا پالتوی بلند تا زیر زانو می باشد و بهترین کفش، کفش های کتانی یا کفش های اسپرت هستند.

پورتال رنگی – چند نکته برای جین پوش هاآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - ۱۰۰۱ راز آرایش و زیبایی، اعظم قاسمی، ناشر: انتشارات آراد کتاب

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
علاقه مندان به گیتار