سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس مجلس لبنان: نشست وین، لیست سیاه گروه های تروریستی را اعلام کند


رییس مجلس لبنان: نشست وین، لیست سیاه گروه های تروریستی را اعلام کند

ایرنا/ نبیه بری رییس مجلس لبنان از شورای امنیت سازمان ملل، اتحادیه عرب و همچنین نشست وین 2 برای حل سیاسی بحران سوریه که قرار است فردا برگزار شود، خواست تا لیست سیاه گروه های تروریستی را اعلام کنند.

نبیه بری که عصر جمعه در آغاز نشست مجلس لبنان برای تصویب قوانین ضروری سخن می گفت، تاکید کرد که « هوشیاری اهالی ضاحیه جنوبی بیروت بزرگتر از فریبکاری و توطئه چینی تروریست های متجاوز است».
وی اظهارداشت: گروه های تروریستی با انتشار هویت تروریست هایی که در انفجارهای انتحاری دست داشته اند، تلاش کردند تا بین لبنانی ها و برادران سوری و فلسطینی فتنه ایجاد کنند.
گروه تروریستی تکفیری داعش با برعهده گرفتن مسئولیت انفجارهای تروریستی انتحاری شامگاه پنجشنبه محله پرجمعیت عین السکه منطقه برج البراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت، ادعا کرد که سه تروریست انتحاری دارای تابعیت فلسطینی و سوری هستند.
در این انفجارهای تروریستی 44 بی گناه به شهادت رسیده و بیش از 240 تن نیز زخمی شده اند.
جنازه متلاشی شده سه ترویست انتحاری نیز در محل انفجارها کشف شده است و کارشناسان نظامی لبنانی سرگرم بررسی هویت آنها هستند.
نبیه بری در ادامه سخنان خود با بیان این که « لبنان با جنگ جدید تروریستی در داخل مواجه است»، از همه لبنانی ها به عنوان برادر یاد کرد و از آنها خواست تا از دستگاه های امنیتی حمایت کنند.
وی تاکید کرد: لبنان برای عبور از این مراحل سخت خواست تا ضمن طراحی نقشه راهی داخلی برمبنای وفاق برای انتخاب رییس جمهوری جدید تلاش کنند.
لبنان حدود 535 روز است که رییس جمهوری ندارد.
رییس مجلس لبنان با عرض تسلیت و تعزیت به همه لبنانی ها ، اظهارداشت: از همه لبنانی ها می خواهیم که هوشیار باشند و بدانند که گروه های تروریستی درصدد منفجر کردن اوضاع لبنان وایجاد فتنه بین لبنانی ها و برادران پناهجو و آواره سوری و فلسطینی هستند.


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران