تصویری از شیائومی Mi 5 درون جعبه‌اش منتشر شد: حاشیه باریک نمایشگر و قرارگیری سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه


Mi 5 پرچم‌دار جدید کمپانی شیائومی خواهد بود که تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است. حال تصویری از این محصول درون جعبه منتشر شده است و می‌توان با طراحی این دستگاه بیشتر آشنا شد.

شیائومی تایید کرده است که پرچم‌دارش با نام Mi 5 در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) و کنفرانس بهاره چین معرفی خواهد شد و با این اوصاف بعد از حدود ۱.۵ سال صبر، طرفداران این شرکت می‌توانند با پرچم‌دار جدید شیائومی آشنا شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده شیائومی Mi 5 بهترین محصول این شرکت خواهد بود.

تاکنون رندر‌های زیادی از این محصول منتشر شده است که تمام آنها از حضور دکمه‌ی خانه و سنسور اثر انگشت در جلوی Mi 5 خبر می‌دادند. حال تصاویر جدید نیز حکایت از این موضوع دارند. اما این بار در کنار خود گوشی، شاهد جعبه آن هم هستیم. طراحی دستگاه در این تصویر همانند رندر‌هایی است که تاکنون منتشر شده بود.

شایعات پیشین حاکی از این بودند که Mi 5 دارای شیشه 2.5D خواهد بود و همان‌طور که در تصاویر قابل مشاهده است، حاشیه‌های نمایشگر بسیار نازک هستند. با این اوصاف نسبت نمایشگر به بدنه مناسبی را در این دستگاه شاهد هستیم. نکته‌ای که باید بدان توجه داشت این است که شیائومی در دستگاه جدید خود همانند گذشته از جعبه‌ی قهوه‌ای رنگ و بازیافت شده استفاده کرده است.

xiaomi mi 5 box 02 d73baانتظار می‌رود که شیائومی Mi 5 نمایشگری ۵ اینچی با وضوح 1080p داشته باشد و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت نیز حافظه‌ی داخلی در این محصول شاهد خواهیم بود. بر اساس اطلاعات تایید شده، پرچم‌دار شیائومی از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین مکالمات تصویری آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد و از قابلیت‌های اصلی Mi 5 می‌توان به برخورداری از سنسور اثر انگشت و Hi-Fi اشاره کرد.

xiaomi mi 5 box 01 c8256


ویدیو مرتبط :
فبلت باریک Mi Note شیائومی