سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار لیستی در یک وبسایت هندی که «ضد آب» بودن پرچمداران آتی سامسونگ را تایید می کند


انتشار لیستی در یک وبسایت هندی که «ضد آب» بودن پرچمداران آتی سامسونگ را تایید می کند

کنفرانس خبری سامسونگ طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تاریخ دوم اسفندماه و همزمان با کنگره جهانی موبایل برگزار می شود و تا زمان رونمایی از پرچمداران جدید این شرکت زمان زیادی باقی نمانده است.

با این همه، طبق خبرها و شایعاتی که تا به امروز در رابطه با این دو محصول منتشر گردیده، تصویری کلی از خصوصیات و ویژگی های آنها در اختیار داریم و تا حدودی می دانیم که کهکشانی های امسال چه مشخصاتی دارند.

طبق شایعات گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ تغییرات و بهبودهای مهمی را نسبت به نسخه های قبلی خود خواهند داشت؛ برای مثال، ماه قبل خبر رسید که سری اس 7 بر خلاف خانواده گلکسی اس 6 در برابر آب مقاوم خواهند بود و در نتیجه، یکی از مشخصات مهم سری گکسی اس 5 اکتیو را از سال 2014 زنده خواهند کرد.

البته نمی توان در مورد ضد آب بودن این سری نظر داد با این همه، اطلاعاتی که به تازگی در سایت Zauba (وبسایتی که برای دنبال کردن مرسولات وارداتی و صادراتی به هند طراحی شده و اغلب مشخصات تلفن های هوشمند معرفی نشده را فاش می کند) منتشر شده این مساله را تایید می کند.

لیست منتشر شده در این سایت حکایت از آن دارد که برخی از قطعات پرچمداران آتی سامسونگ نظیر سطح زیرین سیم کارت و میکروفونی که در موبایلی با شماره مدل SM-G930 (احتمالا گلکسی اس 7) و همچنین SM-G935 (همان مدل اج) تعبیه شده ضد آب هستند.

البته در نظر داشته باشید که استفاده از عبارت «واتر پروف» به معنا «ضد آب» بودن دستگاه های یاد شده نیست و صرفا مقاومت آنها در برابر آب را نشان می دهد بنابراین نمی توان این دو پرچمدار را برای مدت های طولانی در داخل آب قرار داد.

اگر خاطرتان باشد اندکی قبل Zauba ابعاد نمایشگر گلکسی اس 7 و اس 7 اج را نیز به ترتیب برابر با 5.1 و 5.5 اینچ اعلام کرد. لازم است اضافه نماییم که هر دوی این نمایشگرها احتمالا از نوع Super AMOLED خواهند بود و رزلوشن آنها نیز Quad HD (یا 1440 در 2560 پیکسل) خواهد بود.

بسته به نوع بازار، گلکسی اس 7 و اس 7 اج ممکن است چیپست های اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 سامسونگ را در خود جای داده باشند. از دیگر امکانات مورد انتظار برای این دستگاه ها میتوان به 4 گیگابایت رم، مد «نمایشگر همیشه روشن»، باتری های بزرگ تر و دوربین 12 مگاپیکسلی جدید برای پشت بدنه (با حسگرهای بزرگ برای ایجاد تصاویر باکیفیت تر در نور کم) اشاره نمود.

به لحاظ طراحی هم این دو موبایل شباهت های زیادی با نسخه پیشین خود خواهند داشت و برای نمونه فریمی از جنس فلز برایشان در نظر گرفته شده است هرچند قسمت پشتی آنها شکلی دایره ای تر دارد که یادآور مدل گلکسی اس 3 است.

Waterproof-Samsung-Galaxy-S7-and-S7-edge-components-show-up-online (1)

Waterproof-Samsung-Galaxy-S7-and-S7-edge-components-show-up-online

منبع: phonearena

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیتکنولوٰژیسامسونگضد آبگلکسی اس ۷گوشی موبایل سامسونگ

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
سامسونگ Galaxy S6 خود را ضد آب کنید