فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داستان زندگی محمد در «یکی از میان جمع»


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه «یکی از میان جمع» به زندگی افرادی می پردازد که شاید تفاوت چندانی با دیگران ندارند ولی سعی می کنند با رعایت دستورات شرعی و آنچه دین مبین اسلام به آن فرمان داده، زندگی خود را بیشتر از بقیه با خواسته الهی تطابق دهند.

این هفته «یکی از میان جمع» درباره محمد رضایی شریف آبادی خواهد بود.

او اهل تهران است و سال ششم طلبگی را می گذراند؛ شریف آبادی جزو طلابی است که بعد از دیپلم ابتدا وارد دانشگاه شده و لیسانس محیط زیست گرفته، سپس به سربازی رفت ولی حتی چند ماه مانده به پایان خدمت، حتی یک لحظه هم فکر نمی کرد که به حوزه علمیه برود.

او اکنون به مناطق مختلف کشور سفر می کند تا کار تبلیغ دین را که جزو رسالت های روحانیت است به بهترین نحو انجام دهد.

این طلبه جوان، عامل ورود خود به حوزه را سفارش یکی از علمای بزرگ می داند و می گوید او بود که به من گفت وارد حوزه شو و جالب اینکه آن زمان تعجب زیادی کردم ولی سرانجام مسیر زندگی مرا به قم و حوزه علمیه کشاند.

او طرح تربیت فعالان فرهنگی را با هدف فعال کردن مساجد شهرستان ها ارائه کرده و خود در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده است.

«یکی از میان جمع» کاری از مهدی محمدخانی پنجشنبه 12 آذرماه ساعت 9 و تکرار آن ساعت 14 از شبکه افق پخش می شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E77N4J


ویدیو مرتبط :
یکی از میان جمع